lisandstrom

Alla inlägg under december 2011

Av lisa sandström - 29 december 2011 13:37

Tja Tja ,

Har precis hunnit gjort ordning mig , ska träffa moster klockan 3 på stan vaknade 1 så fick bråttom!

Det är grymt svårt att sätta på sig löshår säger jag bara det är mycket kronglit.! Iallfall vi ska träffas för att vi inte har träffat henne kanske på ett år ? Hon har varit i London i ett halv år tror jag osv så det blir kul.  Kanske ska på bio ikväll ska nog städa rummet senare idag för det behövs! Men här får ni bilder 

 

Dagens.   

Av lisa sandström - 29 december 2011 01:28

Nikki la ut såhära på facebook , om 5 gillar så äggar jag Lisa, så det finns video ute på hennes fb Nu ska jag lägga mig tror jag ska köpa temple run , ha de gött ! 

   



Av lisa sandström - 28 december 2011 20:51

Hej babes!

Nu är allt skit jobbiga över nu har jag det klart färgat och löshår i , blev riktigt nöjd! 

Löshåret blev jätte långt men det är ju meningen , Här får ni bilderna på håret !Kommentera gärna vad ni tyckte. Puss

Grymt grymnt nöjd!  

 

Av lisa sandström - 28 december 2011 18:29

Lite överdrivet tycker jag !  

Av lisa sandström - 28 december 2011 17:10

Nu är jag hemma!

Nu har jag kommit hem från stan , bloggade ju på MC men nu ska jag berätta det tydligare!

Vi har gott runt i alla affärer på stan vi köpte varsin tröja på bibok grymt snygga , vi har skrattat så vi kissa på oss , Dalia o vi var inne i telenor Dalia skulle kolla på skal till sin samsung galaxy S2 som hon kommer få så höll hon i ett rosa snyggt skal som vi hittade sen så skulle vi ut från butiken så höll hon i den fortfarande ''HAHA'' det pep ingeting väldigt konstigt så hon sprang in med det igen vi skrattade as mycket! vi gjort massor jag fotade med min iphone så nu kommer det bilder njut! 


Vi drack fett god smoothie !


bild på mig och Dalia , Euw kolla på mig ..    

Ego pic's när dom provade kläder! 

Dalia hittar sitt skal ! Skoja men hon var inte berädd!

 

Juste fick mitt löshår idag , grymt bra kvalete , ska färga håret svart imorgon , Igga mitt öra!

Lagom långt iallfall.      

Min nya suddiga tröja ! Endas 150 kr kosttade igentligen 400 kr, Fynd     


Av lisa sandström - 28 december 2011 14:23

Sitter på donken med Tanja och Dalia ! Köpt en tröja fotar sen :) puss

Av lisa sandström - 28 december 2011 11:56

Snart drar jag nerpå stan klocka är 12 ! , Här får ni lite bilder sen i morse.

Gulliga hund asså!


Haha lekte med camwow!

Dagens!

Haha jag på morgonen nu måste jag springa till bussen!      

  


Av lisa sandström - 28 december 2011 09:36

Godmorgon alla fina:)Nu ligger jag i sängen nördar tempel run vaknade för tidigt idag igen!Somsakt blir det stan för mig med brudarna mår mycket bättre idag, kan få hos attack och har väldigt hes röst aja :) laddade ner en App East fm så lyssnar på det nu:)Ska försöka somna om lite , kram

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards