lisandstrom

Alla inlägg den 21 december 2011

Av lisa sandström - 21 december 2011 21:01

Night .

Nu ska jag se på film som heter  Ligg med mig handlar om en tjej som vill lförlora sin oskuld  

Bloggar imorgon bitti ses !

   

Av lisa sandström - 21 december 2011 20:01

     

Vill ha dom hära tattoos grymt snygga men i andra texter , ska nog göra alla när jag blir äldre om jag inte ångrar mig , Hiss & Diss ?

Har alltid velat ha tung percing men är rädd ifall det blir infekterad och svullnar igen :/

xoxo  

Av lisa sandström - 21 december 2011 16:54

Tjabba tjena hallå  

Sitter och glor på facebook , jag vill absolut gratta min kompis Dalia hon fyller 12 år idag grattis !!  Skit pinsamt jag glömmde bort att hon fylde år idag men sen kom jag på och skämdes , men ett stort grattis Dalia hoppas du får en nice kväll  Iallfall skolan var okej vi hade genrep idag gick ganska bra våran klass är vana i stor publik var bara några idag så kommer nog gå mycke bättre imorgon  

Farmor och Farfar skjussar mig till skolan imorgon sjukt snällt ? Och dom kommer och glor på avslutning pappa också men mamma kommer inte för hon har lunginflammation tyvärr annars skulle hon såklart komma så det känns ju lite surt men det får jag stå ut med  Juste gick förbi röda + (korset) Köpte paket till paketleken sen så hittade jag ett par långa röda strumpor som passar till mina uggs som jag ska ha till tights imorgon ! Kommer blogga i morgonbittit och så får ni outfit.

Typ jag ville säga här får ni bilderna på dem och på migrå .

Ser mobb ut men det ser skit bra ut på  

Dagens , jeans,munk tröja !

           

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards