lisandstrom

Alla inlägg den 26 december 2011

Av lisa sandström - 26 december 2011 22:31

Emelie mästarn

Haha humor.

Emelie så söt !

Oseriös, kolla på emelie istället!  

    

Av lisa sandström - 26 december 2011 22:00

Hola Chicas ! 

Sitter och funderar på alla prester jag ar fått och får lite dåligt samvete, När jag tänker på alla som kanske inte har tur och får det dom önskar. Julen handlar ju igentligen  inte om att få massor av saker och ibland skäms jag för jag att jag får rätt så mycke när vissa barn  inte får nånting! Det som ändå känns bra att mamma och jag brukar gå in i röda korsets affär och handla allt möjligt som prydnader stickade vantar från kisa och sockar grymt fina grejer helt enkelt . Och vi brukar alltid skänka en extra slant till deras insamlingar . Fina kläder som vi inte använder skänker vi dit och pengarna går ju faktiskt till människor som behöver.  Så skänk en slant så gör ni nånting vettigt i livet! 

 



Av lisa sandström - 26 december 2011 19:30

Ska börja med Foto Tävling nu igen , nu är det tema JUL den som skickar in den snyggaste finaste, roligaste, julaktigaste julbilden! Mina släktingar som läser min blogg får gärna vara med !    




Regler

 ♥Man får ej ta något foto frå google för det är fusk! 

 ♥ Skriv gära nånting om bilden varför du tog just den bilden , vart du tog den!

 ♥ Skicka in bilden till lisa-joann@hotmail.com , skriv ''Julbild'' .

 ♥ Tävlingen avslutar 2/1- 2012 .

 ♥ Kommentera min blogg , Jag är med!

 ♥ Det viktigaste är ju priset , det blir en länkning i 2 dagar till din blogg + bild !

 ♥ Lycka till säger lisandstrom! 

Av lisa sandström - 26 december 2011 19:14

Hellu! 

Nu var det ett tag , väntar tills emelie kan ge mig bilderna ! Har diskuterat med mamma om iphone4.

Och vi ska åka till stan imorgon och fixa en grej och fråga om man kan flytta min abonomang till en annan mobil och fortsätta betala så ! Men är 100% att jag kommer få min mobil imorgon, Kanske stannar hemma och mamma åker ner för har typ tappat rösten helt nu. Men så det blir kul lägger upp bild på den sen. Är skit glad kan inte vänta mer AAAA  Dricker te med honug nu , puss!

Förra vintern , snöade massor där!

   

Av lisa sandström - 26 december 2011 18:27

Det var länge sen jag hade frågestund så det är dags, Fråga vad ni vill svarar ärligt på allt!

Kommentera om ni vill  

 

 

Av lisa sandström - 26 december 2011 17:19

Fan , vrför önskade jag inte det här istället hah ! Älskar låten ,

Lyssna seriöst ! Dick in the box!


Av lisa sandström - 26 december 2011 15:36

Min mobil är ju trasig somsakt , och har klarat mig utan den ca 1 och en halv vecka ...

Och jag kanske ska få den av mamma , hon sade kanske men hoppas den är min snart , Det är gyrmt bra priser på dom och är grymt bra ! 

Mamma är världens bästa mamma älskar dig du är mitt allt vill bara säga det..  

Kan jag få den nu ?  HAHAH skoja men seriöst älskar dig min skatt.

    

Av lisa sandström - 26 december 2011 14:31

Hejhej !

Kom nyss hem från en grym dag med kära syster Emelie! Träffades klockan 10 jag började handla på direkten . Gick till hm hitta inget , sen till ginatricot köpte 3 tröjor där grymt snygga bild sen ! Sen gick vi till gränden hitta en tröja på cubus också ni vet den vita ja köpte , köpte en sån fast i rosa fett fin!

Sen skulle vi käka på hakepi klockan var typ 11 vi gick dit menn det var sängt och öppna kl 12 ...

Så vi gick till den vita kyrkan där finns det 4 studsmattor vi hoppade där kanske i en halvtimma kändes det som fotade massor visar de sen ! , Sen stack vi till Åhlens kööpte julklapp till mamma en liten försenad det vart tvål , krämer ni vet vad mammor gillar ? Sen gick vi till en affär och köpte julklapp till syster hoppas hon blir nöjd det blev mamma för nikki shoppar i Norrköping nu. Sen gick vii till hakepi igen och käkade , Sen drog vi till rese och tittade på Afrobutiken fanns massa löshår och sånt där .

Sen gick vi till silverklumparna i rese och körde parkour men emelie ägde verkligen grymt bra!

Sen så gick vi in i stan kollade lite träffade hanna sen skulle emelie åka till sin farmor , skit kul dag bruden ska på stan med henne i veckan igen tror jag ! Saknat dig massor. Nu ska jag hämta mina näsdroppar för min näsa ruttnar snart! här får ni bilder :)

Dagens , lite suddig men ni ser  

Snygga tröja , älskarn.

Min tröja jag ville ha och nu min , grymt snygg endas 100 kr ,  

   

Tänker på twilight haha ?

Finis, ^^

              

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards