lisandstrom

Alla inlägg den 18 december 2011

Av lisa sandström - 18 december 2011 21:23

God natt alla fina ! 

Ska lägga mig nu är grymt trött och ska vara skit social imorgon så jag ska spara egergin tills imorgon.

Är också skit glad har haft 91 läsare idag har inte hajpat eller nånting undrar var ni kommer ifrån  

love it haha. Skulle vara ännu bättre om ni kommenterade också. Men hör av mig imorgon puss!  





Av lisa sandström - 18 december 2011 20:51

 

hahah skratta så jag dog , snacka om lika?                                                                         Taylor är grymt snygg mer seriöst fett lika HAHAHAH.    








Av lisa sandström - 18 december 2011 20:31

Passar på att göra ett länkbyte med Dalia iallfall , Så fort ni går in på bloggen kommer ni inte vilja trycka ner haaha. Grymt bra bloggerska ni ångrar er inte !  

hennes snygga header !  http://daliamariaahmad.devote.se/ TRYYYCK !

Av lisa sandström - 18 december 2011 19:57

Hejj alla snyggingar 

Ny design blev rätt nöjd denna gång ska behålla den ett tag nu . Kollade på ginatricot på datorn och hittade några tröjor jag blev kär i som jag ska köpa när jag får mina pengar efter julafton då blir det verkligen handla ! Här får ni bilderna puss .

     

 

Av lisa sandström - 18 december 2011 17:57

Tja nu är jag hemma !

Käkade på MAX innan vi kom hem tack pappa   Nikki fotade mig förut 'lekte modell ' 

Några bilder blev rätt bra , har inget att skriva om men här får ni bilderna snyggingar  

haha söt va ?  

så då , tack Nikki !

photo by Nikki Sandström.         

Av lisa sandström - 18 december 2011 10:56

Godmorgon snyggingar !

Gjorde ett jätte långt inlägg igår om festen men det bara försvann så ska bertätta om den nu ist.

Kom dit lite för tidigt men det var lugnt för Dalia ! Sen skulle vi möta upp Diana i centrumet sen gick vi tillbaka och så var alla där haha . Sen så käkade vi jätte god tacos efter det körde vi paketleken men istället för paket hade dom köpt godis . Jag vann två påsar men åt upp dom under kvällen .. Sen så käkade vi en jätte god tårta och snackade massa , efter det så kollade vi på en jätte bra film som hette trust handla om en 16 åring som chattade oline med nån kille som sa atthan var 16 men en så ljög han om sin ålder och sa att han var 20,25 . Sen så snackade dom massor , hennes bror skulle flyga till sin nya skola eller nånting så passde killen Charlie komma och hälsa på tjejen så dom möttes upp vid flygplatsen och han var typ 30-40 år?! Hon blev ju jätte ledsen men det gick över , Sen åkte dom till Charlies hotellrum och han hade köpt underkläder till henne som han ville se henne i så visade hon det . Sen så våldtog han henne och filmade . Det är en jätte bra film som man lär sig av , Liksom att man inte ska chatta med okända folk på nätet och inte träffa dom jag lärde mig iallfall nånting  


Juste Dalia fick ju massor av presenter  , hon fick en parfym utav mig jätte gott lukta den ska faktiskt köpa den själv haha sen en boddy cream sak hoppas du blev nöjd du såg nöjd ut ! Vi hade en jätte trevlig kväll tjejer, Den var verkligen lyckad säger jag bara grymt rolig kväll vi måste göras om igen !

Kan även passa på att länka mina kompisars bloggar för dom är värda det så får ni se hur snygga dom är hahahahha    Hoppas ni blir nöjda av inlägget , och lägger upp bilderna kanske senare ikväll ! Bloggar senare , pussohej.

www.daliamariaahmad.devote.se födelsedags barnet!

www.MyLifeAsCarolina.devote.se

www.cathleen.devote.se

www.alexandradavi.bloggplatsen.se ´LÄÄÄS DEM !

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards