lisandstrom

Alla inlägg den 30 december 2011

Av lisa sandström - 30 december 2011 21:08

Hej !

Nu ska vi se på film och mysa med chips och dricka vet intevilken film mamma sa att de skulle bli överaskning!  Men ska inte blogga mer nu kanske bloggar efter filmen får se hur sent det blir. Här får ni 2 bilder. Men herrå! xxx

Mys!       

Av lisa sandström - 30 december 2011 19:14

 

Av lisa sandström - 30 december 2011 18:54

Vi välkommnar 2012 imorgon klockan



24.00 på natten , Nej jorden går inte under!



Hoppas vi !



Ni har iallfall vart toppen läsare haha , ni kommer


fortsätta läsa min blogg  inget kommer hända . puss!


 







Av lisa sandström - 30 december 2011 18:13

Ni kanske har undrat vilket smink jag använder eller inte , men jag vill endå ta upp det !  

Så har vart uppe och fotat  mitt smink och det är en hel del , Men hoppas ni blir nöjda .

Använder såklart mascara vet inte vart den kommer ifrån men fick den av mamma , den är faktiskt jätte bra . Använder fler mascaror på samma gång för att det ska bli ett tjockt lager!

Sen använder jag ibland ögonskugga, från isadora brukar ta den bruna färgen blir oftas fint . Den ser skit dålig ut men typ allt är sönder men den funkar som den vorre ny , användet färglada färger också 

Använder såklart  en foundation från hm tror jag , den är ganska ljus men edndå ganska mörk. Den är bra för min hy för den är lite mörkare än min men brukar ha puder över men hittade inte det men den är jäkligt bra och det blir ett fint reslutat!


 

använder en väldigt simple borste till min rough , väldigt bra och lent matreal.

Såklart min rough också , från kicks väldigt bra färg lite mörk röd rosa typ en färg som alla vill ha!

Sen min eyeliner , en blöt grymt bra och det blir knappas utanför helt svart verklligen bra!   

 

Ögonfransböjare är alltid till använnding , rätt så bra konstig grej!

Och till sist så använder jag läppglans , jordgubbsmak och väldigt fin färg!  

Juste en ganska viktig grej , tar bort mitt smik med denna .  

   








Av lisa sandström - 30 december 2011 17:10

Nu när jag har iphone vill jag ha skal , hitta bilder på google som jag verkligen vill ha!

     

Grymt snygga ellerhur! Vill ha nuuuu , ska bada.   

Av lisa sandström - 30 december 2011 16:21

Tja bloggen! 

Inget har hänt under den tiden jag inte har bloggat men fick en fråga om jag kunde fota lite av mitt rum och såklart så får du läsare svaret JA så här får ni lite bilder på mitt rum då!

 

Ser fett rörigt ut i sängen men aja !

Ett bord med typ alla mina parfymer!

Min hutch stavning där jag typ har alla mina grejer!

Mina bebis grejer har jag sparat sen jag var lite , min napp, mina skor, min första pippi badräckt!

      




Av lisa sandström - 30 december 2011 13:46

God morning :)Vaknade strax innan 13.00 inte bra att lägga sig runt 3 och sova länge!Nu har jag stor städat mitt rum dammat,dammsugit och skrubbat golvet så mitt rum är fräschigt nu!Idag händer det inte mycket slappa är små sjuk och det är nyår imorgon!!Har ni nått nyårslöften? Kommer ihåg att mamma Nikki och jag satt på stranden i Afrika så frågade mamma om jag har något nyårslöften innan 2011 .? Jag sa ja det har jag och det är att jag ska skaffa pojkvän haha, och det gick inte i uppfyllelse !Så mitt nyårslöfte är 1. Bli mycket bättre i boxning ska sattas allt typ!2. Även sattas mitt allt i skolan vill ha bra betyg sen i 7an!3. Och mera läsare hehe kan ni uppfylla det snälla! :)Tack vara Dalia så såg jag det här om nyårslöften i hennes blogg hade glömt bort det helt!Bloggar från min mobil orkar inte sätta mig framför datorn heh ! ;)Men ni kanske får bilder på mitt rum sen ! Kram .

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards