lisandstrom

Alla inlägg den 2 december 2011

Av lisa sandström - 2 december 2011 22:50

Gonatt. Nu har jag kollat på idol med farmor och Nikki , alla är jätte duktiga men jag håller på Amanda och Robin och det var bra att Moa åkte för hon var visst inte värd en idolplats vinnare   

Ska sova nu är skit trött det blev inget med Alma imorgon för jag träffar pappa så sällan så jag vill umgås med han så det så . Men fick en kommentar att jag typ ska lägga ner att jag säger att jag är tjock att det är löjligt liksom ni kan se kommentaren på bloggen .. Men jag bryr mig inte helt enklelt vad ni skriver ni kan skriva hur elaka kommentarer som hälst för jag bryr mig inte ett skit . Jag blir bara glad ifall ni kommenterar min blogg haha fler läsare ju ?    Och lite fegt att ni inte kommenterar era namn att ni är anonyma , men aja skitsamma . Ska dra kyss!

 

Av lisa sandström - 2 december 2011 20:04

Hallu alla som läser min blogg !

Nu sitter jag och bloggar lite fort för ska se idol som började för 5 minuter sen   

Vi käkade varmsmörgås-tårta första gången jag åt det tror jag ? Sen har vi kört monopol men vi hann inte klart med det så vi kör klart spelet imorgon istället   Saknar mamma jätte mycket har bara vart borta ifrån henne i 5 timmar typ och saknar henne redan.. Imorgon ska jag nog träffa Alma på stan och käka nått mumsigt för hon fyllde ju igår , pinsamt har inte köpt nått men får väll ge present till henne någon annan dag istället   Men här får ni en bild på mig när ja kör spel ,  kyss ;*

  

tjoooooooooooooooooooooock ! :(

Av lisa sandström - 2 december 2011 15:44

Tja alla söta  

Hinner inte blogga så mycket pappa kommer snart och hämtar oss men här får ni några bilder sen igår och en ifrån när duktiga carolina uppträde !  

Carolina och ett gäng uppträde , skit duktiga !

Emelie sen igår när vi fika  



  Lydia  

   

Träffade Accad och Nikki igår , Bild på Accad vilken snygging ellerhur ?!  (vill ha hans halsduk)

fick julklapp av accad oxå älskar den  

            

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards