lisandstrom

Alla inlägg den 8 december 2011

Av lisa sandström - 8 december 2011 22:14

Cha cha 

Skit trött ska dra bloggar imorgon kram. 

BJUDER PÅ ETT GAMMALT VIDEOINLÄGG IGEN !
 


Av lisa sandström - 8 december 2011 19:56

Hallu 

Kom precis hem ifrån stan , träffade Nikki runt 16.00 och hon ville köpa massor för sina pengar så hon köpte hem saker . Jag fick också med mig hem 2 saker ! En tröja och ett nytt nagelack . Rea på tröjan bra pris och nagelacket också   Det var jätte mysigt att käka med familjen på hamlet åt plankstek mums . Vi ska sjunga imagine (John Lennon) på julavslutniningen istället grymt bra , älskar låten !

Men här får ni lite försenade bilder och shoppingen kram.

 

Kosstade bara 75 :- grymt billigt tog den sista från HM.    

Grymt snyggt ändast 10 :- på HM vilket fynd va ? Och nagelacket som jag har på fingrana är inte det jag köpte om ni undrar 

Här är mitt nagelack jag har på mig nu . fina naglar. 

Älskar verkligen snön.

underbara hund.

             

Av lisa sandström - 8 december 2011 15:14

Linköping är den lilla staden jag befinner mig i . Inget speciellt med Linköping typ att det är den 4 största staden tror jag ingen aning chansade bara   Linköping är en rätt så mysig stad finns för det mesta det man vill ha i en stad , typ stan , gammla linköping , landet ni vet allt det dära ! Har bott här i Linköping hela mitt liv vill såklart flytta utomlands annars vill jag bo kvar här för typ mina nära och kära bor här och vill inte flytta till en STOR stad heller förutom värmen  Det känns som man typ har sätt alla i Linköping för man liksom är över allt hah ! Har inte så mycket mer att säga om Linköping . herå.

   



Av lisa sandström - 8 december 2011 15:03

Hejhej !

Blev visst ingen tandläkare mamma ringde precis när jag satte mig i bussen vid min skola -.- 

Orkade inte gå av så är hemma nu men hoppas det går bra endå . Iallfall ska möta syrran på stan ska kolla på presenter pappa fyller år idag GRATTIS GRATTIS  Ska senare käka med farmor,farfar,pappa och nikki på en resturange sen trevligt trevligt känner mig jätte tjock ! 

Har typ inget mer att säga , bloggar antaglien senare. puss.

Grattis pappi   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards