lisandstrom

Alla inlägg den 20 december 2011

Av lisa sandström - 20 december 2011 21:57

Godnatt 

Nu ska jag sova är verkligen trött lovar att göra ett videoinlägg imorgon , det var länge sen.

Nu ska jag skynda mig till sängs har sätt supersize VS superskinny kids love it.

Ska uppdatera massor under lovet , kramis!  


 

Av lisa sandström - 20 december 2011 21:46

HISS  


- Absolut rean i stan man kan fynda rejält!  

- Mycket smycken , converse och Uggs  

- Supersize VS superskinny kids programet , man lär sig mycket finns även om vuxna  

- Snö hoppas det blir en vit julafton 

- Hissa verkligen , Kissies, Vadfanskajagheta , fokis massa mera bloggar älskar att läsa ! 






DISS 



-Dissar verkligen själviska människor verkligen DISS.  

-Fjortisar diss diss diss   


- pösiga byxor , vida ner till fötterna   

- Djurplågare ni kan döööö , Lisa kommer alltid dissa dem.  

- Bloggar som inte uppdaterar  


Av lisa sandström - 20 december 2011 20:34

♥ SKUMTOMTAR , MUUUMS.

 



Av lisa sandström - 20 december 2011 20:12

cha cha bloggen 

Nu har jag slått in massor utav julklappar även till paket leken också ! Det är Julafton på lördag , gud vad tiden har gått fort säger jag bara   Hade inget att fota så fotade alla paket bjuder på dem !

fint va ?  

bjuder stoooort        

 

Av lisa sandström - 20 december 2011 18:31

Klev nyss ur duschen. 

Sitter och myser i min one peace , var på stan kom dit runt 14.30 skulle möta nikki 16.00 trög jag är såg fel på klockan men så kom alma och gick typ imot mig och vi gick till stan medans. Sen ringde jag Nikki och möte upp Ebba och nikki , Nikki skulle köpa massor whatever se käkade vi på subway köpte en macka där och det var typ ett blod   kvar så sa till dom så jag fick en ny macka lyx! 

Sen så gick vi runt igen sen åkte vi hem och ska slå in paket snart ! Skolan var okej fick VG+ i spanska rymt nöjd men vi får ju inte betyg i 6an men jag frågade om det skulle vara betyg så skulle det vara det så är grymt nöjd med det och i matten fick jag ''VG'' nördo! Men nu ska jag dra hörs.

Lana de rey är grymt snygg och bra sångerska.  


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards