lisandstrom

Alla inlägg den 19 december 2011

Av lisa sandström - 19 december 2011 21:07

Tja Tja .

Har grymt mycket växt värk så jag döör    Har inget att göra faktiskt försöker komma på vad jag ska köpa i julklapp till morsan jag tror en sak men kan ju inte säga för mamma läser bloggen  

Kommer nog köpa de flesta julklpparna efter julafton för det är REA på måndag veckan efter julafton , Då ska jag ner och verkligen slösa pengar för jagvet att jag kommer få 1000 kr av farsan och grejer av mamma . Jag vet nu att jag kommer få uggsen mamma kunde inte hålla sig haha mamma då 

Har en fråga till er har ni några tips till paket till tonårstjejer?  kommenetra då !Ska dra nu hejdå.  



Av lisa sandström - 19 december 2011 20:25

 

Av lisa sandström - 19 december 2011 18:54

skolgården.

Carro och Dalia , snacka om det var kallt kolla på dalia  

Snygga jonna !

Mysigt på Napoli.

Lyxig skolmat !

        

Dalia leker.

Min as goda pizza , det blev en poker för mig!

Skulle ta kort på Dalias lunch också för hon ska lägga upp det på sin blogg senare!

Hanna och Ilayda , fett söta helt inne i pizzorna ! 

Usch vilken ful bild på mig men måste bjuda på nån sen resturnagen..

höhö , dalia räknar våra pengar till pizzorna .. säger vi 

          

  Carrooo sötnos.

Jag under filmen

Dagens , tighits ,linne, en stickad tröja !

Hoppas ni gillade bilderna .

DIANA VILLE INTE VARA MED PÅ BILD... -.-

photo by me.    

Av lisa sandström - 19 december 2011 17:27

Hej alla läsare klockan är redan 17.27  

Nu har jag suttit vid datorn ett tag och tänkte blogga ingen dum ide ellerhur ?

Iallfall skolan var väldigt skön idag hade bara 3 lektioner idag för vid 11.40 så skulle vi tjejer dra ner till Napoli och käka på min kompis pappas resturange istället för äckliga pannkakorna i skolan lyx! Det var jätte mysigt faktiskt vi skrattade mssor snacka kill snack you  know girls.. Sen efter det så gick vi tillbaka till skolan och kollade på en jätte bra film ''Raise Your Voice'' med Hilary Duff grymt bra den får 5/5 av mig faktiskt min smak verkligen . Käkade chips och drack must till grymt mysigt men höll på att spy så mätt var jag ! Tog med mig kameran så ni får bilderna senare för laddar min kamera nu 

Så vi ses senare , KysseN Lisa.

 

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards