lisandstrom

Alla inlägg den 4 december 2011

Av lisa sandström - 4 december 2011 20:47

Hej bloggen  

Kom nyss hem har varit ute med hunden och kvälls kissat henne trevligt trevligt   

Ska snart lägga mig och plugga i sängen för har ju No-prov imorgon så jag kan det till 100% .

Min statestik går rätt bra  , så ska fortsätta uppdatera som jag gör nu , är det bra ? .  Jag längtar tills tisdag jätte mycket .. Det är absolut inte för jag har Sp prov , Det är för Nikki fyller år och vi ska gå ut och äta på resturange trevligt va ? Jag kan inte avslja vad hon ska få för hon läser min blogg då och då men lovar att berätta det på onsdag nån gång ! Här får ni 2 bilder , Saknar min katt massor .

Någon gång på gotland , sexyt hål    

åh herregud vad jag saknar er 2 , Mimmi den största katten är död hon blev påkörd . Och Molle bor hos min styvpappas pappa eftersom vi flyttade till lägenhet och man fick inte ha katt så han trivs bra på landet  

Och här var typ Molle en dag gammal gud så söt du är älskling     


Av lisa sandström - 4 december 2011 19:51

 

Av lisa sandström - 4 december 2011 15:25

 

Av lisa sandström - 4 december 2011 15:08

Hej hej bloggen.

Är lite smått arg men det är privat liv , Vaknade runt 12 idag käkade vid 1 . Sen så åkte vi till gammla linköping på julmarnkad det var 10000 pers där och vi trodde det skulle vara lite mer saker men vi var där typ 10 minuter sen hände det en sak som jag helst inte vill berätta så efter det åkte vi hem till mamma och jag gör nada. Har pluggat till No provet tills imorgon rätt enkelt och ska plugga till spanska provet tills tisdag också men jag ville bara säga det hära . Fotade lite i gammla lkgp så här får ni bilder.

kyss 

. 

 

Snö <3


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards