lisandstrom

Alla inlägg den 17 december 2011

Av lisa sandström - 17 december 2011 14:43

Varför hatar folk kissie?

Jag har undrat det ett tag nu , varför folk stör sig tycker hon är ful är dumi huvudet ?  Jag är irreterad på såna idioter som säger så jag ska inte sitta här och försvara henne men hon är en helt vanlig person som bloggar och hon har operarat brösten , läpp förstorning  m.m . Ni bedömmer hennes utseende för mycket . Vill ni att hon ska se ut som er eller , har sätt massor av statusar som folk som skriver var bara dig själv ingen kan ändra på dig. Kissie hon är ju bara sig själv hon kanske gillar stora bröst och fylliga läpp so whut?  Och om jag tillexempel visar en bild på henne för en kille så säger dom uuuuuuuuuuw . Vad är det som är uuw, Jag älskar verkligen hennes blogg och det är nog bara folk som är avunsjuka på henne. Jag såg henne första gången på en bild och jag tänkte åh herregud hur ser hon ut? Och sen så sökte jag upp henne hittade hennes blogg och började läsa den varje dag . Hon skriver grymt bra texter hon är mogen och absolut ingen fjortis som folk säger . Jag är ett stort bloggfan av henens blogg hon är grymt snäll , har skrivit till henne och hon har svarat och är jätte trevlig. Hennes blogg är min bloggs förebild . Jag vill bli en stor blogg stjärna som henne hon är ju helt otrolig eller hur ? Jag ville bara få ut det hära och jag tycker väldigt mycket om din blogg. Men snälla gott folk skriv inte på hennes fanpage massa dumma saker , Om ni inte tycker om alexandra så just leave her . Älskar din blogg kram.

  

Hittade en idol bild jag gjorde .


Av lisa sandström - 17 december 2011 14:25

Hallu.

Nu har jag bakat och gjort allt det dära i bullarna kavalt ut dom och bret ut smör ni vet?

Har fixat klart mig nu och slagit in presenterna allt är perfekt nu    Nikki tod kort på dagens outfit idag för har inte kameran med mig och det skulle endå inte kunna ladda upp bilderna på datorn för den är 100 år gammal. Dalia tar kort så snor dom från hennes blogg senare . Har inte mer att säga ska bege mig til toaletten hih men hörs senare , cya.

  

Ser jätte kontig ut där .. men iallfall det snöar ju det får jag hissa !


Av lisa sandström - 17 december 2011 11:12

Tja Tja !

Bra att jag uppdaterar va ? Har precis klivit ur duschen ska göra mig ordning till festen kl 5  

Är ju hos farmor ska kanske baka bullar skit gött är as sugen. Igår så låg jag och farmor och typ glodde på tv vi såg svenska hjältars galan faktiskt rätt bra för man fick se på videos om saker som hade hänt som dom där björnligan en kille trilla neri ett björnrevir och nästa blev dödad och hans kompisr hjälpte han . Sen så blev en tjej kidnappad av sitt ex och blev misshandllad hon blev helt sjukt anorlunda sen förut hon blev typ handikappad hemskt , Och en tant som gick imellan ett knivbråk på en buss inen våga hjäpa till hon kunde bli knivhuggen. Sen en ung tjej som hade canser och kanske en 7 åring slde bullar för att rädda sjukt sjuka barn som som svälte i afrika jätte bra program ni missade nått !  

Vill också säga att en älskar min mamma så sjukt mycket du är allt för mig. Nu ska jag fixa mig bloggar om festen senare kanske . Puss

  

bildrepris.


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards