lisandstrom

Alla inlägg den 13 december 2011

Av lisa sandström - 13 december 2011 19:25

Mamma kom hem med godis, börjar verkligen bli tjock.

Mys i min onepeace 

dålig bild , men lucia idag <3       

Av lisa sandström - 13 december 2011 18:43

Vill bara säga att Felicia är underbar , hur snällt är det inte att säga att man älskar min blogg ? Felicia du har alltid funnit vid min sida , man kan liksom snacka med dig om allting . Vi måste verkligen ses mycket mer , Du är helt underbar Flizzan , Älskarej bubi 

Sötnos :*   

Av lisa sandström - 13 december 2011 18:18

Pozdrav kako su sve moje čitatelje? 

Det står hej alla mina läare hur mår ni på kroatiska , Jag skrev på krotiska för min morfar är där ifrån där fick ni reda på nånting nytt trevligt trevligt. Har inte alls lust att blogga men gör det för eran skull. Slutade rätt skapligt idag också , åkte hem på direkten mamma är sjuk så körde GTA och hon såg på film på min datorn brevid mig . Sen så ringde jag Nikki hon var på stan hon skulle fixa naglarna och mamma ville har macdonals så jag åkte ner dit ! Skulle också till telia för att kolla på min mobil för den är sjukt konstig men man var typ tungen att ha leggimation (STAVNING?)  så mamma får fixa det . Sen käkade Nikki och jag på Subway snackade lite , sen gick vi till macdonals för mamma ville ha   

Sen har jag duschat och pluggat så nu ska jag nörda spel , Ses !

bild repris !   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards