lisandstrom

Alla inlägg den 14 december 2011

Av lisa sandström - 14 december 2011 21:41

       

   

Av lisa sandström - 14 december 2011 21:01

Hej alla. Har inget att skriva om derför har jag brun text? 

Juste jag har tränat idag det gick bra , jag var ensam tjej idag pinsamt så jag körde säck hela tiden slog på den hela tiden för jag hade jätte ont i knät också  Imorgon är det en chill dag !Slutar 15.45 sent men endå rolig dag , typ so,matte,idrott,drama,musik idrott igen sjukt kul sen är det julbord imorgon vi får julmust lyx skola hah  Ska ner på stan och köpe present till Dalia hon ska ha fest för hon fyller år så lördag blir det partyy !!  Kan visa er ett par UGGS jag vill ha hoppas jag får dom i julklapp av mamma för man kan ju ha uggs på sommmar också och våren så det gör väll kanske inget om jag får dom senare  dom är från Aoustralien äkte uggs hoppas jag får dooom !

Grymt snygga , så smart att ta bort tyget så man får vanlig syle , love it ?

Vad tycker ni kommentera gärna ! 

   





Av lisa sandström - 14 december 2011 14:37

hejhej.

Klockan är snart tre och ska snart till boxningen skit kul.. Jag vet inte om jag ska duscha där eller hemma. Vi får se , skolan har varit chill idag liksom 5 lektioner och snart julov hur najs som helst !

Ska läsa lite bloggar ingen outfit bild idag men hade , tights,svartlinne,och en koffta 

Men bjuder på en gammal bild igen.. Men bloggar senare 

Fotade lite på gotland.    

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards