lisandstrom

Alla inlägg den 29 december 2011

Av lisa sandström - 29 december 2011 23:55

Hej Äntligen 

Nu kan jag blogga normalt, mamma hade datorn hon såg på nån serie som var visst väldigt bra? . Iallfall ligger nu i Nikkis säng och dricker röd fanta skit gott med min mobil under hakan det är grymt skönt att ha den där testa? , Jag låter lite konstig men jag är mig själv so thats it. Iallfall nu kan jag ladda upp några bilder sen i eftermiddag , Och ska kanske lägga mig snart la mig 02.30 typ igår sent .

Och ska försöka komma på 3 rätters middag för mamma och jag är typ lite sjuka så vi ska ira nyår hemma med hunden så vi ska käka gott och dricka champanj. Men bloggar snart igen , Enjoy 

Skit mysigt inne på bowlingen.!


   

Bjuder stooort men en bild sen vi käkade pizza! 

Min pizza dåe , hawaii med kebbab sås jäkla gott!



  Min fina moster! 

Stora syrran och jag  

    




Av lisa sandström - 29 december 2011 21:01

Hej hej :)Stan med moster var och åt på 5 teastes as goda pizzor rekommenderas :)Sen leta vi efter en brunkräm till Sandra hitta ingen!Vi bowla gick skit bra kom 2 Nikki förlora hah nu ska ja dra bilder sen mamma har datorn!Ses

Av lisa sandström - 29 december 2011 13:37

Tja Tja ,

Har precis hunnit gjort ordning mig , ska träffa moster klockan 3 på stan vaknade 1 så fick bråttom!

Det är grymt svårt att sätta på sig löshår säger jag bara det är mycket kronglit.! Iallfall vi ska träffas för att vi inte har träffat henne kanske på ett år ? Hon har varit i London i ett halv år tror jag osv så det blir kul.  Kanske ska på bio ikväll ska nog städa rummet senare idag för det behövs! Men här får ni bilder 

 

Dagens.   

Av lisa sandström - 29 december 2011 01:28

Nikki la ut såhära på facebook , om 5 gillar så äggar jag Lisa, så det finns video ute på hennes fb Nu ska jag lägga mig tror jag ska köpa temple run , ha de gött ! 

   



Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards