lisandstrom

Alla inlägg den 6 december 2011

Av lisa sandström - 6 december 2011 20:44

hohoh hallo,

Är sjukt mätt vill jag bara säga. Vi åt tre rätters middag på Harrys förut grymt gott var det , Jag käkade pizza , mamma åt fish and ships och nikki tog typ en hamburgare. Men förätten var det nån dipp sak man dippade , hot wings , lökringar och massa mer vi 3 delade på det . Sen åt vi det jag sa , sen efterätt så käkade vi choklad mouse 'stavning' .  Vi as garva flr Nikki och jag sjöng om en låt har aldrig sätt mamma så skrattatackig ! Men nu ska jag köra tvespel med syrran , ses !

colan älskart.

förätten  

Jäkla god var den          

Av lisa sandström - 6 december 2011 17:18

Ciao                        

Rubriken talar såklart har inte så mycket mer att säga, har fixat ordnning mig det blev jeans , och en röd gant tröja stickad väldigt snyggt om jag får säga det själv   Vet inte vart vi ska käka men kn ta kort vad det blir för mat .. Jag älskar att fota som ni kanske märker och det är vad som då..  

Här får ni bild !

   

:@

Av lisa sandström - 6 december 2011 16:30

Stör mig mycket.

Stör mycket på Niiisan's läppar och henne , Hon säger att kissies läppar är lik en chimpans rumpa ?

Ska du säga , dina läppar är likt russin och en ank näbb.

 

Min åsikt men hon säger att kissies läppar är stora o fula ?    

Av lisa sandström - 6 december 2011 15:39

Hola Amigos ! 

Kom nyss hem har vart ute med hunden nästan en timma ? , duktigt va ?  

Nu sitter Nikki och jag i min mysig säng ska fixa oss sen ska vi möta mamma på stan och käka på någon fin resturange . Skolan har varit okej hände inte så mycket . Fotade lite när jag var ute så här får ni bilderna sötnosar .

My new mössa , igga min näsa haha !

SNÖÖÖÖÖ  

suddig men världens finaste hund.

Dagens då ,

ÄLSKAR DIG ZOCKER !

            

Av lisa sandström - 6 december 2011 06:56

Godmorgon snyggingar  

Hinner morgonblogga för en gångs skull , mamma väckte mig 06.00 vi sjöng för Nikki , Grattis min storasyster älskar dig !!  Mamma och jag gav henne parfym, göra naglar hos mammas nagelfixare Cattis som har nailcare center, skinnvantar (äkta) och ikväll bjuder vi henne på resturang. Såklart fick jag också en present av mamma så jag inte ska känna mig udda, jag fick den mössan jag vill ha ,  Svart med ljubrun toffs älskar den . Snart spanskaprov panik hoppas det går bra .. Och senare på dan så ska vi käka på resturange trevligt va ? 

Har inte så mycket mer att skriva . Ska bege mig till bussen snart .


   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards