lisandstrom

Alla inlägg under december 2011

Av lisa sandström - 31 december 2011 21:52

Nu har mamma och jag suttit och kollat på en dokumentär om Amy Winehouse och det känns som att det inte alltid är bra att bli en världstjärna som Amy blev.

Nu har jag lyssnat på musiken så många gånger att till och med jag förstår att hon var en av världens bästa sångerskor . Här är låten jag tycker är bäst, 

Jätte fin låt är det,! Mammas favorit låt mamma lyssnar på den hela tiden hah! 

Här är Amy som ung och helt oförstörd av droger!

Så här går det när man tar för mycket droger man ser ju skillnaden ju ?

R.I.P Amy Winehouse       

Av lisa sandström - 31 december 2011 21:45

 

Av lisa sandström - 31 december 2011 20:50

Hey yo 

Nu har vi sätt klart filmen dom tyckte att den var skit bra den är bra så aja dom tyckte jag tipsa bra !

Vi ska se en till film snart som heter hard candy handlar om en tjej som chattar ed en nätpedofil on är 14 år och hon gå med på att träffa han osv,  Typ som trust men det händr mycket mer i den här filmen den är äldre men grymt mycket bättre kretik så det få jag jag hoppas på mamma säger ju att den är bra så aa  Men här får ni en bild som jag har glömt ladda upp !

Ser ni vad stort huvud jag har på bilden , gaaawd , men man ser mitt hår rätt så bra!

   

Av lisa sandström - 31 december 2011 19:53

Hallu :DSitter i soffan med resten av familjen och ser filmen trust!Såg ju den filmen på Dalias party men mamma och Nikki ville se den :)Iallfall snackar med Dalia typ hur vi ska se ut när skolan börjar, hahah tror jag kommer hajeans min rosa tröja och löshår i en toffs som hänger ner vid axeln!Ska försöka fota fyrverkerierna och lägga upp bild! :DBye !

Av lisa sandström - 31 december 2011 18:30

 

MUUMMMS!  

Av lisa sandström - 31 december 2011 18:12

 

Jag vill tipsa 3 filmer som jag verkligen kan titta på flera 1000 ggr


♥Fucking Åmal

♥ Tretton

♥ Sanning eller konsekvens.

Alla filmer handlar om typ saker som inte är så bra då, Men dom är underbara man kommer älska dom går inte förklara vad dom handlar om ni kolla på dom själva , ni missar nånting om ni inte ser dom innan ni dör haha ! Lisandstrom tipsar verkligen tonårsfilmer 

   







Av lisa sandström - 31 december 2011 17:30

Tjena!

Det är ganska långt kvar tills klockan 12 , maten var grymt god men blev ingen bild eftersom din inte sparades på något konstigt sätt! . Zocker är grymt rädd för smällare så hon typ darrar det är synd. Jag bjuder på denna text för det är NYÅRSAFTON annars ska jag ha min vanliga . Nu sitter jag och dricker ett glas pomac as gott ska bli full , Skoja såklart men ha det bäst !  

Mysigt kan man säga!.  

Av lisa sandström - 31 december 2011 15:59

Vädret bara ändrar på sig hela tiden vad är det som händer ? , Det borde vara snö nu var är den? Om det skulle vara förra året nu så skulle jag,Nikki och Mamma sitta vid stranden sola bada dricka copacabana min favorit drink. Sen så skulle vi duscha av oss sen fixa oss gå ner till resturangen få vårat bokad bort , det är bufe vi skulle dricka gott och äta gott! Saknar verkilgen Africa . Vi var på en Ö utan för afrika som heter Cap Verde ! Saknar verkligen den tiden !  ... Här får ni bild från Afrika och sen ajg var ute och fotade . Det är sol ute och vi ska vara glada för det.

   









Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Skapa flashcards