lisandstrom

Alla inlägg den 12 december 2011

Av lisa sandström - 12 december 2011 21:47

Hej alla tröttisar  

Mår mycket bättre nu , såg paranormal activity2 skit läskig men endå inte ! Måste bara se 3 när den kommer ut jag rekomenderar den filmen stort! Imorgon på morgon har vi spanska prov igen vi ska typ redovisa , sen ska vi kolla på 3orna som har lucia tåg skit kul hellre det än att ha lektion?

Har inte mycket mer att säga , kör slapp stil imorgon . C-y-a 

ny design nu ska jag ha den ett tag !   

Av lisa sandström - 12 december 2011 20:15

Sissi Kajtazovic : Du är en grymt vacker och mycket omtänksam och hjälper mig med trubbel ! 

Alma Fransson : Alma jag vet inte vart jag ska börja.. Du är mitt allt älskar dig gumman.

Linnea Grönberg : Vi har känt varandra sen dagis du har alltid varit schysst puss puss.


Sofia Swenson  : Du är en grymt söt tjej som verkligen gör att jag skrattar , saknar dig!  

Johanna Gunnarson : Du är nog den otroligaste gulligaste tjejen någonsin du är allt !

Nicholas Allen Öhnström : Du kan vara kaxig mot mig men kan endå vara snäll..

Fatma Omar Farazj : Du är som min bästavän du är grymt rolig min sötnos ! (L)

Rebin Rosbayani : Värsta rap saken som älskar att sjunga och har ett skönt garv hahah 

Dylan Saleh : Vi har gått i samma tränings grupp men du är mycket schysst !

   

 











Av lisa sandström - 12 december 2011 17:34

 

Mormor vid hennes konfirmation lika , men jag är mest lik mammsen!

Mamma i mitten mörkt hår , jag är lik där (enligt mig) 

mamma höger moster vänster !

kommentera ifall vi är lika tack !     

Av lisa sandström - 12 december 2011 17:24

Håller på att spy , mår skit dåligt mitt huvud spricker snart . kommer snart få migrän.

hejdå

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards