lisandstrom

Alla inlägg den 24 december 2011

Av lisa sandström - 24 december 2011 21:27

Tjabba tjena hallå.

Nu har vi kört paketleken det grymt bra för mig jag fick massor !  Toffife (stavning) , toffsar , trislott van 25kr , en tavla,sockar grymt nöjd hihi ^^ . Mamma kommenterar min blogg hela tiden gulligt va ? Mina kösnaglar har åkt bort har bara 4 kvar på mig men sätter på mig dem imorgon. Kanske ska på bio med mamma imorgon hon hade fått 6 biobiljetter av sina jobb-kompisar (dom hon är schef över) så det blir nog en vilm hon vill se hon har typ samma film smak som mig så det är bra    Kan ju inte fota nu men hoppas ni står ut med bildrepris igen . Bloggar kanske sen pussohej.

  

I will allways be with you.

Av lisa sandström - 24 december 2011 17:46

Vill säga att jag är jätte nöjd med min statestik hade ungefär 150 läsare igår grymt bra tycker jag!

Sen så blir jag glad när ni kommenterar snällt ibland att ni tycker mina naglar snygga blir jätte glad! Och ni som kommenterar elakt jag tar inte åt mig ett  skit.    

 men nu ska jag glöma det haha kram !

Bildrepris!


Av lisa sandström - 24 december 2011 17:16

Hej nu kan jag blogga !

Vi har käkat gott julbord ni vet vad det innerhåller, Sen kollade vi på kalle anka det var en timma och det var bra som vanligt . Sen så öppnade vi paketen oc jg fick rätt mycke !

En bh , lovik vantar,2 linnen2 nagelak , ett halsband,1200 kr så ha nu 1400 kr nu ganska bra :)

Vi har det jätte trevligt här ska senare köra paketleken då vinner jag mer prylar. Vi en jätte elak kommentar förut som man kan se ,  snälla kommentera inte min blogg elka saker jag orkar inte , om ni str er tyycker att jag är ego m.m måste ni inte berätta det för mig? Ville barA säga de nu ska jag umgås med släckten och mysa! Kram .


Av lisa sandström - 24 december 2011 12:08

Grymt snygga , nu har alla naglar familjen nails.

Gissa vems.

världens sötaste ?  

     

Av lisa sandström - 24 december 2011 11:37

Här får ni min sygga outfit idag är riktigt nöjd med håret och kläderna ! 

Kommer inte blogga sen eftersom vi firar  bloggar på söndag istället   Fortsätt läsa.

Jag idag , kajal,mascara,vit ögonskugga ontressant va ?  haha

Jeans bikbok

Tröja cubus

Halsband : urupen  hahhaha kan inte stava    

Av lisa sandström - 24 december 2011 10:27

Tjabba!

Har precis druckit upp min smoothie dricker smoothie varenda morgon det är väldigt nyttigt!

Recpet.


2 dl youghurt ( vanlig vanilj )

2 bananer 

 2 ägg 

♥ Jordgubbar eller hallon.

♥ Jucie också , vårat recept!


 

Nyttigt gott!  

Av lisa sandström - 24 december 2011 09:26

Hej på er snyggingar! 

Först vill jag säga GOD JUL  hoppas ni får en trevlig dag det ska jag ha iallfall ! Vakande kanske för en timma sen mamma skulle ut med hunden innan jag skulle öppna julklappar men jag tjata och tjata och jag fick öppna jag blev grymt nöjd jag fick . En ny väska den är grön puma som jag ska ha till boxningen och sen så fick jag en jätte god parfym och mina byxor jag ville ha kommer ni ihåg dem jag la ut ? Fick mina såna Nike grymt snygga ! Såklart har jag fotat jag har ju lovat er ellerhur?  Gud vad mysigt med julafton tycker jag men det blev ju ingen vitjul tyvärr det blev en grön istället haha!  Nu får jag vänta tills jag kommer till pappa , Fått av alla förutom morfar då han åker ju till indien snart så får nog efter han tål inte snön han typ hatar den derför åker han eller det är nog hur kallt det är hah   Men njut av den korta  dagen och var snälla barn annars kommer inte tomten , God Jul från mig nu enoy the pics!

smutsig spegel ?


Dåliga bilder men fick 4 paket eftersom dom var ganska dyra !

Min snygga tränings väska erkän snygg kommentera gärna!

Suddiga bilder men aja ! Ni får resten av julklapparna på bild på söndag!       



Tack mamma love u :)!   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards