lisandstrom

Alla inlägg den 3 december 2011

Av lisa sandström - 3 december 2011 23:00

Sent !

Klockan är 23.01 nu percis är skit trött ska nog lägga mig till sängs , Jag har diskuterat massa med farmor vad jag önskar mig i julklapp då  och jag är helt säker att jag får dessa :

Mössa,lovika vantar (grå eller vita) , svart och vitt linne , bh och trosor haha bra va ? :D

Men nu ska jag sova för är jätte trött och ska ju till Gammla Linköping imorgon det är julmarknad där och vi kanske ska äta strömmings burgare där så jäkla speciellt (dom gör det speciellt) .

Nu tjatar farmor att jag ska logga ut , Men vi hörs pussokram :)

  

  

  

otroligt bra bild jag tog va ? , vi räddade denna fjärils liv .! Fina vingar verkligen !

  

Brun om fötterna ? mina favo bilder sen gotland ,btw har fler.

Foto av mig Lisandstrom.

Av lisa sandström - 3 december 2011 18:20

1. Jag har alltid en Elivs sång som alarm singnal för han sjunger lugnt ..


2. Jag älskar att åka flygplan fst det är endå skit läskigt .


3. Jag badar helst i havet än i poolen i utomlands .

4. Mamma väcker mig klockan 6 och ger mig smoothie (vid sängen) och får sen somna om till kl 7 .


5. Jag hatar att bråka med folk det är det värsta jagvet men en del föstår inte det.


6. Min blogg har jag haft in ett halvt år nu , GRATTIS ,GRATTIS !!  


7. Jag älskar att sjunga i duschen , badrummet och i trapphuset för det ekar så bra där !


8. Jag älskar verkligen att skådespela , ska kanske börja på teater med Jonna och Dalia.!


9. Landet är det bästa jagvet , Gammla ställen ,slott , runt 1800-talet bilder sen förr i tiden och sånt!!


10. En cool sak jag var med om , På landet ute på näset har min styv pappa en stuga som är ganska gammal runt 1800-talet och det fanns en luka uppe på taket och dom hittade en låda med massor av skor i , som var från 1800-talet dom var hårda som sten dom var söder så dom hade spikat ihop dom igen , det var barnskor svarta hårda . Riktigt coolt älskar verkligen sånt därt !


Av lisa sandström - 3 december 2011 18:05

God kväll   

Har kollat på lhc mot hv71 ett tag nu lhc suger verkligen idag hv71 leder med 2-0 .

Jag låg så skönt i soffan så jag somnade ungefär i 45 minuter tror jag ? Skit skönt men fick inte sova längre eftersom kommer vara jäkligt pigg ikv istället blabla... finns typ inget att göra på datorn för denn hära datorn suger bajs. Kan även inte ladda över nya bilder så ni får en gammal .

kyss.

  

Saknar dej också Sigge !

Av lisa sandström - 3 december 2011 13:47

Hewwo   

Nu har vi käkat skit gött var det också , Vi är ju i Askeby och det ligger ute på landet och han åker och köper godis åt mig aww snällt va ?   Sen så vill jag bara avslöja min läsare hihi , Hon kommenterar min kompis blogg med ett annat namn 'Emma' och min blogg med 'Sara' hon har samma ip nummer också vill bara avslöja det hihi gumman fail och du liksom rättar det jag skriver hela tiden , men tack att du läser min blogg och kommenterar    Här får ni bild kram.

  

miss u myra (L)

  

Btw , jag är badsugen !! Kolla bilden jag tog på gotland på festen , NAJS.

Av lisa sandström - 3 december 2011 12:36

Hejsan Svejsan   

Klockan är halv ett snart och vi ska äta nånting med kykling mums ,  Ingen Alma eller nått sånt <idag men imorgon ska vi till gammla Linköping det är nån julmarknad kanske hittar julklappar och sånt haha. Men nu ska jag logga in på stardoll för dom hade gjort en sak .!! Kraam!

     

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards