lisandstrom

Alla inlägg den 27 december 2011

Av lisa sandström - 27 december 2011 23:38

Gonatt!

Nu ska jag sova för mår inte riktigt bra men ska på stan imorgon med Dalia och Tanja klockan 12.30 så ska försöka sova lite nu!  Kommer uppdatera när jag kan när jag tillexmpel är på stan om ca1 vecka så det kommer bli mycke mer uppdatering säger jag bara. Och i oktober så skulle det komma en iphone app bloggplatsen så man kan lägga upp bilder och sånt tror jag. Men nu ska jag sova.  

Grymt snyggt med usa flaggan på låsupp skärmen!

Och bakgrundsbilden ! , Ni som inte vet hur man tar kort på skärmen man gör så här :

Hål in knappen ni vet i mitten och lås knappen samtidigt och släpp så blir det ett kort .

Hehe laddade ner mina favo appar först och främst!   Night darlings



Av lisa sandström - 27 december 2011 22:08

Pratade med dalia ska på stan med henne och tanja imorgon !

Nu ska jag se på en boxnings film gissa vilken ?  Bloggar i morgon bitti! 

Av lisa sandström - 27 december 2011 21:23

Hej snyggingar 

Nu har johan fixat med min mobil kanske i 3 timmar , laddat ner i tunes och updaterat den så jag kan ladda ner appar och grejer så nu har jag , facebook,bdb,temple run, m.m iallfall alla kan ju adda mig på wordfeud iamherebitch heter jag adda!   Fotade med iphonen nu , fick 2 skal av Nikki nyss grymt snygga älskar verkligen den! Så här får ni bilderna , bloggar mera sen kram.

 

Gryma va ?


   

 

Första bilderna med mobilen        

Av lisa sandström - 27 december 2011 15:49

 

Många många kramar till mormor och morfar staffan (på bilden). Krya på dig mormor! Mamma berättade vad som hänt   . Jag saknar Er och Gotland varje dag och längtar till nästa gång vi kan åka till Er och ön.

Av lisa sandström - 27 december 2011 15:11

Hej Hej  

Kom nyss hem från stan. Vi fixade så jag kunde få en vit iphone utan att det kostade något, vi förlängde bara mitt abbonemang i 24 månader. Jag är grymt glad, då jag var osäker om det skulle gå och om jag skulle få den idag! Det jag behöver vänta på är den fria surfen det kommer att gå 7/1 och då får jag även gratis spotify i ett år. Nu surfar jag via hemnätet men det är värt att vänta säger jag bara! Tack mamma för att du gick med  på detta och att du, trots att du är sjuk, gick ned på stan!  Älskar dig mest! 

Sen fick jag med mig 3 iphone skal ,bh och trosor kommer bild på det snart! Hittar inte kameran nu tar kort på den senare ! Var tvungen att berätta , hörs senare! Glöm inte tävlingen det har kommit bidrag men jag vill ha fler.

   

bilar jag fotade på gotland!    

Av lisa sandström - 27 december 2011 11:36

Godmorgon!

Snart ska mamma och jag ner till stan och fixa you know , kanske inte får den men är ganska säker!

Har även lockat håret det blev jätte bra! Men bloggar mera senare , Kram!


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards