lisandstrom

Alla inlägg under oktober 2011

Av lisa sandström - 31 oktober 2011 15:13

Hejhej 

Nu ska jag ta bussen som går 18 över ska till träningen (y)

Här får ni bild på mig idag .

Lila linne , svarta mjukis (tråkigt)

jag då ser ut soom en mupp men har en sån där halv bh under för tröjan var för uringad haha ;)    

Av lisa sandström - 31 oktober 2011 12:20

Hejhej !  

Klockan börjar närma sig 13.00 ska ut med hunden då tar en långprummenad ska bli skönt !

Ska på boxning 16-17 sen så ska jag dra mig till simhallen möta Vilma där sen så ska vi hem till henne ska sova över där ska blir hur kul som hälst  

Det är bara fatma som inte kan komma på festen det är tråkigt men vi får ha kul endå  

Är med och tävlar i corren också om finaste höstbilden hoppas jag vinner ,

Ses senare kramis  

Jag i Afrika förra vintern saknar tiden <3

                                                 Det var minst 27 grader i vattnet !  

Frånbörjan , var krit vit haha

saknad 




Av lisa sandström - 31 oktober 2011 10:29

Godmorgon honey's 

Nu är äntligen Lisa vaken så hon kan blogga åt sina kära läsare. På tal om honey så såg jag en skit bra dans film som hette honey2 den ägde grymt mycket älskar dans filmer   

Klockan är typ bara 10.33 vaknade tidigt idag igen fast jag ka mig 02. igår ?!

Mamma jobbar , Nikki är hos en kompis dom har haft tjejkväll fast jag ska ha det på Torsdag !!! 

Börjar planera smått vilken film jag ska välja tror det blir honey den var grymt bra .

Jag fixade rosa design på datorn nyss också den blev skit fin  här får ni bild 

Btw boxning idag oxåå yeyyy

HISS (Y)   







Av lisa sandström - 30 oktober 2011 23:45

Gonatt !Nu ska jag se på en dans film skit najs  

Hör av mig imorgon babes ! xoxo

Night !         


Av lisa sandström - 30 oktober 2011 21:45

Hello babes  

Nu har jag letat efter present till mammsen och jag ringde och snackade med mormor ,

Och hon skulle hjälpa mig och Nikki med att betala denna saken ...

Nu kollar jag på jearsy shore tror det stavar så haha ?


Men , hörs senare xoxo   

Gissa vad ? hehe härmade alexandra med suddet men fett klok ide   


Av lisa sandström - 30 oktober 2011 19:42

typ en vecka sen .    

hahahahhahahaha jag dör xd

 

OMG en vacker bild nikki tod .



Outfit , mjukis,t-shirt

         

Gjorde typ en del av mitt rum med kärlek....

fint va ?  


     

Godis o facebook

Av lisa sandström - 30 oktober 2011 19:17

Hewwo 

Undertiden jag inte har bloggat så har jag käkat pizza , städat rummet nu vill jag verkligen va i mitt run haha.  Igår var det halloween tror jag ? Iallfall hade ni trevlig halloween jag var typ på stan som jag berättade bloggar senare är inte på bra humör .

Halloween Pumpkin 

Najsig blid va tog den från glitterfy kolla in alla bilder där <3 

Av lisa sandström - 30 oktober 2011 12:54

Mamma och zocker

Min hund 7 veckor , erkän söt ?

vill äve visa en bild på hennes syster Zoya och hennes fina matte , svart briarder är grymt fina.

  

  

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Skapa flashcards