lisandstrom

Direktlänk till inlägg 2 december 2011

kommentera mer :D

Av lisa sandström - 2 december 2011 20:04

Hallu alla som läser min blogg !

Nu sitter jag och bloggar lite fort för ska se idol som började för 5 minuter sen   

Vi käkade varmsmörgås-tårta första gången jag åt det tror jag ? Sen har vi kört monopol men vi hann inte klart med det så vi kör klart spelet imorgon istället   Saknar mamma jätte mycket har bara vart borta ifrån henne i 5 timmar typ och saknar henne redan.. Imorgon ska jag nog träffa Alma på stan och käka nått mumsigt för hon fyllde ju igår , pinsamt har inte köpt nått men får väll ge present till henne någon annan dag istället   Men här får ni en bild på mig när ja kör spel ,  kyss ;*

  

tjoooooooooooooooooooooock ! :(

 
 
Ingen bild

någon

2 december 2011 20:50

seeeeriöst bruden vafan äre med dej? sluta skriva att du e tjock hela jävla tiden vi fattar att du är det? ingen bryr sig ens så lägg för fan aaaaaaavvvvv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

lisa sandström

2 december 2011 22:43

Alla har sina åsikter , och jag kan få säga min nu .. Sluta vara så feg att du inte vågar skriva ditt namn på min blogg ? Trodde du att du kan skriva vadfan du vill och bara vara anonym ? Jag känner ingen ditt ip så jag vet vem du är , så lägg ner .

 
Ingen bild

en som vet

2 december 2011 23:13

lisalove! jag tycker också att du ska sluta skriva att du är tjock, för du är perfekt. Det som är viktigt i livet är hur du är och vad du säger. Inte hur du ser ut eller hur?

lisa sandström

3 december 2011 12:34

Aw vad fint skrivet , Det är mamma va ?,
Jag ska sluta upp med att skriva det.
Puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

lol

Av lisa sandström - 1 maj 2012 19:04

                                                                  ...

Av lisa sandström - 16 februari 2012 20:37

Bytt blogg till ---------------------->   http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/   komme...

Av lisa sandström - 16 februari 2012 18:37


Hej babes!  Har precis käkat nudlar så jäklans gott  , skolan har vart helt okej lite jobbig men endå sit rolig. Hade drama,idrott,musik alla roliga ämnen idag så det var sjukt nice. Har typ halkat 100 ggr idag jäklas vad halt. Men imorgon är det f...

Av lisa sandström - 15 februari 2012 20:56

Här får ni 3 dagens babes! Love stuedahl !   Love Kingren !     Fatma Omar Farazj !          ...

Av lisa sandström - 15 februari 2012 20:07


Tja Tja! Ska börja skriva så här istället mycket bättre med bilderna och sånt .  Iallfall skolan har vart seg idag men ganska rolig korta lektioner slutade skapligt också  Efter skolan så stack jag hem och gjorde inget sen messade Bella så vi t...

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards