lisandstrom

Alla inlägg den 26 december 2011

...

Av lisa sandström - 26 december 2011 08:47

Godmorgon ! 

Nu ska jjag fixa mig outfit får ni senare och vad ja köpte! , En tjej ville göra länkbyte visst kan vi det!

Besök hennes fina blogg ,  http://memmiis.blogg.se/

Kunde inte ta bild från hennes blogg men ni ser ju , grymt söt   

Av lisa sandström - 26 december 2011 00:20

Det är det bästa filmen av alla jag har sätt , Gud vad bra den var såååå braa blev kär i tommy!

Det handlaar  om 2 bröder som typ har bråkat , och pappan var alkholist sen hade dom tappat kontakten alla 3 sen kom ena broden till pappan och bodde där sen så började pappan träna han i MMA igen och han började tävla osv.. och andra broden bodde flera mil bort och han tränade också . sen var det typ en världskupp och dom möte varandra osv osv. sen tävlade de mot varandra och man typ tjöööööt , o min älskling tommy bröt typ axeln och de sa typ älskar dig o förlåt när dom nästan döda varadra sen så gick dom från tävlingen ! As bra älskarn. Älskar den verkligen. ska bli världsemestare i boxning fast det han dla olm MMA men ska sattsa allt! 

Min nya facebook bild , grymt snygg!

Love it.      





Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards