lisandstrom

Direktlänk till inlägg 26 december 2011

Nytt i Garderoben ! ♥

Av lisa sandström - 26 december 2011 14:31

Hejhej !

Kom nyss hem från en grym dag med kära syster Emelie! Träffades klockan 10 jag började handla på direkten . Gick till hm hitta inget , sen till ginatricot köpte 3 tröjor där grymt snygga bild sen ! Sen gick vi till gränden hitta en tröja på cubus också ni vet den vita ja köpte , köpte en sån fast i rosa fett fin!

Sen skulle vi käka på hakepi klockan var typ 11 vi gick dit menn det var sängt och öppna kl 12 ...

Så vi gick till den vita kyrkan där finns det 4 studsmattor vi hoppade där kanske i en halvtimma kändes det som fotade massor visar de sen ! , Sen stack vi till Åhlens kööpte julklapp till mamma en liten försenad det vart tvål , krämer ni vet vad mammor gillar ? Sen gick vi till en affär och köpte julklapp till syster hoppas hon blir nöjd det blev mamma för nikki shoppar i Norrköping nu. Sen gick vii till hakepi igen och käkade , Sen drog vi till rese och tittade på Afrobutiken fanns massa löshår och sånt där .

Sen gick vi till silverklumparna i rese och körde parkour men emelie ägde verkligen grymt bra!

Sen så gick vi in i stan kollade lite träffade hanna sen skulle emelie åka till sin farmor , skit kul dag bruden ska på stan med henne i veckan igen tror jag ! Saknat dig massor. Nu ska jag hämta mina näsdroppar för min näsa ruttnar snart! här får ni bilder :)

Dagens , lite suddig men ni ser  

Snygga tröja , älskarn.

Min tröja jag ville ha och nu min , grymt snygg endas 100 kr ,  

   

Tänker på twilight haha ?

Finis, ^^

              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

lol

Av lisa sandström - 1 maj 2012 19:04

                                                                  ...

Av lisa sandström - 16 februari 2012 20:37

Bytt blogg till ---------------------->   http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/ http://lisandstrom.devote.se/   komme...

Av lisa sandström - 16 februari 2012 18:37


Hej babes!  Har precis käkat nudlar så jäklans gott  , skolan har vart helt okej lite jobbig men endå sit rolig. Hade drama,idrott,musik alla roliga ämnen idag så det var sjukt nice. Har typ halkat 100 ggr idag jäklas vad halt. Men imorgon är det f...

Av lisa sandström - 15 februari 2012 20:56

Här får ni 3 dagens babes! Love stuedahl !   Love Kingren !     Fatma Omar Farazj !          ...

Av lisa sandström - 15 februari 2012 20:07


Tja Tja! Ska börja skriva så här istället mycket bättre med bilderna och sånt .  Iallfall skolan har vart seg idag men ganska rolig korta lektioner slutade skapligt också  Efter skolan så stack jag hem och gjorde inget sen messade Bella så vi t...

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards