lisandstrom

Alla inlägg under december 2011

Av lisa sandström - 23 december 2011 11:29

Drar till stan själv idag dåe , här får ni bilder jag städade mitt rum också!

Mitt mysiga rum  


   

bara en slapp stil    

 

Av lisa sandström - 23 december 2011 09:55

Godmorgon Sötisar  

Jag har verkligen sovit gott har tänkt på julafton hela natten för det är ju julafton imorgon herregud vad fort det har gått grymt fort så det ska firas. Jag kommer åka till Farmor och Farfar där kusinerna är Emelie och gustav och min moster (deras mamma) och pappa sen kommer susanne farmors syster!

Vi kommer har skit kul köpt 3 paket till paketleken osv så längntar enormt! Idag blir det nog stan för mig måste köpa en sak absolut ett halsband iallfall om det finns kvar hoppas på det   

sen sommaren   


Av lisa sandström - 23 december 2011 00:14

Har kollat på det hära videoklippet flera gånger i rad och fattar henne inte . 

Kissie hon la upp videon på sin blogg och skrev sin åsikt inget dryg bara kommenterade lite . Natti som är på videon prata om hur mycket hon hatar ''fula människor'' m.m . Hur i fasen kan du ens stå där och säga att fula människor är dä de . Hur är en ful människa igentligen? Ingen är ful det är bara folk som bedömmer dem. Sen så skriver kissie att hon inte vill ha blogg bråk men så gör du en sjuk video till henne ? Det är dåligt , snälla Natti du kan inte skylla på din Aspberger osv osv.  Kissie gjorde inget fel alls. Kollade på en blogg som jag kollar in i bland hon är en stor nolla ni vet niiisan hon har komenterat mig dumma saker nu kanske 4 ggr för jag skrev min åsikt på hennes blogg . Hon skrvit en grymt elak text om dig och du kan inte jämnföra henne  mot kissie kolla på hennes blogg säger jag bara.

Och angånde niiisan (denise) så dömmer du ju fula personer ? Du skriver ju typ att du är snyggare än folk att de ser fula ut kommenterade kissies läppar . Alltså snälla det är sånt här jag blir irreterad till ax på ville bara säga att jag verkligen inte förstår människor . Kissie du är underbar säger jag bara!

kolla.  


Av lisa sandström - 22 december 2011 23:40

Senaste:
1. Låten du lyssnade på?: kommer inte ihåg.
2. Personen du pratade med?: Morsan
3. Du fick sms av?: Pappa
4. Du kramade?: Lovisa  

5. Kläder?: Nu one peace
6. Bättre än igår?:  nee

Imorgon:
7. Är det: Fredag
8. Planer: Julafton , shopping

Favorit:
10. Nummer? 15
11. Färg?: Svart vit lila
12. Årstid?: Sommar & vinter

Frågor och svar:
13. Saknar du någon?: yees box
14. Humör för tillfället?: trött & gladis
15. Det första du gjorde i morse?: klädde på mig satte i plattången 

16. Vad åt du sist?:  Chips
17. Vad irriterar du dig på? Att ingen är social
19. Vem tänker du på just nu?: Justin bieber hahahah
20. Tror du att personen tänker på dig med? aa de tror jag , nae
21. Vart reste du sist: Oh Africa
22. Vad gjorde du igår kväll?: Kollade på film
23. Liknar du din mamma eller pappa?:  Mamma ja.
24. Ler du ofta?: Jarå ,
25. Välj en av dessa: kärlek, skönhet, kreativitet?: kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Japp tänkte på det härom dagen läskigt ..
27. I vems säng sov du i natt?: my
28. Vilken färg har din tröja?: Rosa

Sorg:
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: japp
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: haha faktiskt
31. Gråter du när du skadar dig?: brukar svära högt istället


Lycka:
32. Är du en glad person? Beror på 
33. Vad gör dig glad?:vännerna såklart
34. Är du lycklig? Yees.
36. Kan musik göra dig glad?:  absolut


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig'' ? Yees-
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? : jaaaaaaaaaaaaa?
39. Har du en flick/pojkvän?: no singel , vill inte ha förhållande i min ålder patetiskt.
40. Är du nöjd med det?:  Japp


Hat:
41. Vem hatar du verkligen?:  Säger inte.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista?: aldrig
43. Är du en mobbare?: Nej tror inte det  , beror ju på vad personen tolkar?
44. Har du varit så arg på någon/något så du börjat gråta?: ao
45. Har du blivit sviken någon gång?: yepp


Skolan:
46. Gillar du skolan?: Hatar skolan med andra ord.
48. Värsta ämne?:  Matte och SO
49. Har du spytt i skolan nån gång?: Yes i atlas en gång i matsalen
50. Är skolmaten god?: Kan man inte säga.

Av lisa sandström - 22 december 2011 23:20

Chaa   

Nu har mamma och jag kollat på två filmer huvdrollerna var Taylor Lautner i ena filmen och i andra var det Daniel Craig ni vet james bond filmerna ! Filmerna var grymt bra filmen Daniel Craig va med i var fett läskig ni borde se den och andra var grymt bra acion älskar taylor har alltid gjort det . Så filmerna får 5 av 5 kolla verkligen på dem . Klockan är halv 12 snart så ska sova snart , hörs.    



5/5  

Av lisa sandström - 22 december 2011 19:49

Burrr kallt ute!

Nu ska jag mysa med mamma och se på en skräckis som heter '' Dream house 2011 '' En sån där läskig film med barn i ni vet vad jag menar . Bloggar om den senare , ses  



Av lisa sandström - 22 december 2011 19:41

Chattade nyss med Moster Sandra hon kom hem från England hon har vart där i ett halv år nu saknat henne enormt hon bor ju i malmö så det är ju svårt att träffas    Men vi ska ses på tisdag vi ska käka nånting på stan sen kommer jag behöva handla , Men saknat dig enormt moster gull  

 

2 pics på min underbara moster !    

Av lisa sandström - 22 december 2011 18:43

Hallu iam here now , have you guys miss me ? 

har ju inte bloggat på ett tag nu har inte hänt så mycket en att jag gick och handla mys till mamma och mig för Nikki ska nångon stanns vet inte var ? xd  Köpte Chips , Pingvinstång och Julmust muums 

Testade även mina uggs ute grymt sköna var dem man halkar inte med dem som mina förra .

Halkade 2 ggr i bergahage trilla typ på nacken låg där kanske i 5 minuter för det gjorde så ont hunden fatta nada hahah , Derför är det bra med äkta uggs för dom har typ en sula så man inte halkar ! Okej ganska ointressant heh , Men kommer få 500 kr av mormor imorgon , förtidig julklapp men hon bor ju på Gotland så cashflooow skoja haha   Men nu ska jag mysa och kanske se på film med morsan .

    

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards