lisandstrom

Alla inlägg under december 2011

Av lisa sandström - 25 december 2011 21:51

Ska se den hära filmen handlar om MMA tror jag , hoppas den är bra sen  ska jag sova ,


   

 

Av lisa sandström - 25 december 2011 21:29

Hej  

Jag tävlar om detta plagg hos www.imagecollection.se  och jag vill vinna detta plagg

 http://imagecollection.se/product_info.php?products_id=152 Och denna blogg håller i tävlingen

 http://bezziie.blogg.se/ , Jag vill ha detta plagg för det är grymt snyggt till fester och andra dagar!

Då är det tröjan jag pratar om !

Hoppas jag vinner den , grymt snyggt. 





Av lisa sandström - 25 december 2011 20:50

Har alltid velat testa löshår och det var dags köpte från en billig hemsida kossta 500 kr 50 cm så hoppas det blir bra lägger förstås bild sen hur det blev. Juste det blev svart löshår så ska färga , svart är grymt snyggt. Hoppas det blir bra för det var 8 bitar 

 

Äkta indisk remy hair  

Av lisa sandström - 25 december 2011 18:59

Håller på att chatta med Emelie nu , ska träffa henne på stan imorgon istället för tjejerna!

Vi ska träffas kl 10 imorgon måste kolla när bussen går osv osv. Ska fösöka köpa det jag skrev , och sen skulle vi käka på hakepi eller nånting . Jätte länge sen vi sågs Emelie har saknat dig massor.

Så det ska bli grymt kul att ses imorgon, Btw det är inte alls kallt ute kanske kan ha skinnjacka imorgon.

Bloggar mera senare puss!  

Snygga Emelie , Killar hon är singel !     

 

Av lisa sandström - 25 december 2011 17:50

Hej!

Nu är jag hemma hos mamma har duschat fixat och donat . Gick till johan förut och han tyckte att jag skulle köpa en ipad istället men det ska jag inte ska ha en iphone 4. Får väbta kommer få det antaglien på min födelsedag om 3 månader för hitta ett grymt bra pris så är bara att vänta få träna att hålla på med Dalias iphone när hon får sin haha   

Ska byta ut bhn imorgon den var för liten hah ^^

julgranen

as läskig tomte..

jul bord , farmor,faster,pappa är flintis hahha,  mysigt !


hahha kussen oja!

hahaha .

money  har 1500 allt syns inte          




Av lisa sandström - 25 december 2011 13:20

Kollat min kompis blogg och hon ska kanske få en iphone 4 , är såklart avensjuk vill också ha en !

Jag har kollat lite när jag fyller åt så får jag mitt barnbidrag och då ska jaga spara till en mobil en samsung galaxy eller en vit iphone 4 s eller nånting annat bra ! Så man får ju 1050 kr i barnbidrag tror jag och då kan jag köpa ni vet vad för ett bra pris . Så jag lär väl vönta ett tag till !

Mamma läs hihi puss!

Av lisa sandström - 25 december 2011 12:49

♥ nya jeans tror jag , kol svarta eller ljus blå!


♥ Mer tröjor , en munktröja och t-shirts!


♥ Julklapp till mamma !


♥ Julklapp till Nikki.


♥ Käk på stan.


♥ Kolla på mer smycken  tror jag.


♥ Stickad USA tröja eller london whatever.


♥ Byta ut min bh den är för liten också .


♥ Ska ta med mig lovika vantarna tror dom var för små .

My day on mondey!

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards