lisandstrom

Alla inlägg under december 2011

Av lisa sandström - 23 december 2011 23:19

God natt nu ska jag verkligen sova ,  älskar verkligen glitter iphone4 skal och naglar!

¨

andra äns fokis då

         

   

Av lisa sandström - 23 december 2011 22:40

Tröttisen bloggar ,

Är grymt trött men väntar på en grej innan jag lägger mig . Har 133 läsare idag utan hajpning eller nånting grymt nöjd I love you all iallfall har en fråga till er innan jag lägger mig . 

Vad vill ni se mer av i bloggen ? Fundera på den frågan ett tag nu så vill jag ha några kommentarer imorgonbitti   Iallfall , God Jul allihopa !

   

Av lisa sandström - 23 december 2011 22:14

Jessica och jag ville göra länkbyte så jag passar på såklart för hon är grymt fin person 

Ni kommer verkligen inte ångra er om ni trycker här ---> http://brudeen.myshowroom.se/ Jessica är en grymt snäll och hjälpsam person . Så läs denna snyggingens blogg nu , LÄÄÄS 

Så fin    

Av lisa sandström - 23 december 2011 21:56

Käkar pepparkakor och julmust , 


P.s dricker mig full på NYGÅRDA julmust nån som vill joina? 

   

skummet är godast


      

Av lisa sandström - 23 december 2011 21:20

Tjena mellan bena , skoja !  

Längtar tills jag vaknar upp imorgon och ska få öppna paketen , kommer bara få 3 paket efter som mina uggs kosstade 1500  och skulle få nånting mer dyrt  jag vet inte vad . Men jag tror jag kommer få en ett par tights jag kan visa bild senare ,  sen kanske.. Jag vet inte hahahah jag får panik vill öppnaa!

Kommer iallfall vara nöjd med mina paket vill bara ha en trevlig helg med min familj o släkt ! 

Grymt snygga tränings byxor , man kan även ha dem som tights men ajg vill inte ha såna med rosa!

Vill ha helt svarta så det ser ut som tights hah    

Av lisa sandström - 23 december 2011 18:22

Kollade på en blogg och vill ställa samma fråga till er .

Öppnar ni presenterna på morgonen eller på kvällen ? Själv så öppnar jag dom på morgonen hos mamma men sen när jag åker till pappa så öppnar jag ju dem på kvällen ! Snälla jag vill ha kommentarer nu då blir jag glad. Och kommer garenterat inte blogg på eftermiddagen eller under kvällen eftersom jag har släkt och fullt upp så det blir bloggning på morgonen och då fotar jag vad jag fick låter det bra?   Gjorde ett snabbt collage nyss , kramis!

   

Av lisa sandström - 23 december 2011 14:44

Lekte med efekter ,

photo by me.         

Av lisa sandström - 23 december 2011 13:41

Hejsan 

Kom nyss hem från stan har köpt massor av grejer eller bara 4 men är sjukt nöjd! Fick ju 500 från mormor och då fick jag panik och var tvungen att handla så jag fick med mig kärlek hem   

Det var faktiskt mycke skänare att handla själv man liksom gjorde mer allt var lugnare , Träffade pappa också på stan han var med en polare och köpte julklappar hihi ^^ träffar han ju mer imorgon så aa.

Har typ bara 200 kr nu men får 1000 av pappa i helgen och av susanne så det blir shopping på  mån också stor HISS till shopping alltså  Ni får bilderna på det nya i garderoben , ses.

Cubus 150 :-  billigt

En as grym t-shirt från ginatricot 99 :-

snygg va?

Mitt jätte fina halsband jag köpte på en affär kan inte stava till det love it.

Tack för pengarna mormor behövde verkligen det , Tack!               

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards