lisandstrom

Alla inlägg under december 2011

Av lisa sandström - 31 december 2011 15:48

Hola chicas! 

Nu har vi fixat och hållt på här skit länge har jort maten då , blev ingen förätt för vi kom inte på någon ! Men det andra blev av iallfall , Nu har jag fotat och grejer bara lite hur mysigt vi har det och drickan vi köpt hah ! Men ha en trevlig kväll mina hjärtan ! 

Kolla så mysigt vi har det, hunden somnar snart  

Pommac och , champanj , festligt va ? 


Juste vill säga att djuren blir jätte rädda för fyverkirier vill bara säga att min hund är livrädd!    

   

Av lisa sandström - 31 december 2011 13:18

Somsakt är jag ''sjuk'' här jätte förkyld och har inte ont i halsen men tappar den då och då , så jag ska inte göra nått speciellt idag fast det är nyår    Så kommer antaglien blogga då och då i kväll för mamma är ju somsakt sjuk och vi ska vara hemma och mysa och se på film ! Vi går såklart ut och kollar på fyrverkirierna ni vet!  Nikki ska vara med och äta 3 rättersmiddagen jag vet inte förätten men jag bestämmer varmrätten och det blir kycklingfile innlindad i bacon med klyftpotatis och vitlölsås!

Jäkla gott det kan vara , och efterätt så blir det nog panacotta fotar såklart maten så ni kan få se! 

Nu ska mamma och jag dra till ica och stor handla mys och mat tror jag ! Ha det gött bloggar sen   

Kommer ni ihåg när jag la upp bilden när jag var på väg till gotland! Saknar verklige sommaren man gick med shorts och linne sen värmer solen dig i nacken så fantastiskt underbart !         

Av lisa sandström - 31 december 2011 11:55

God Morgon babes! :DLigger i sängen och segar vakna tidigare idag konstigt?hade fått 4 nya kommenntarer skit glad blir jag!! Hade skrivit fel om det där med 2012 kommer gå under i december typ! Skitsamma.Vill bara säga GOTT NYTT ÅR läsare hoppas ni får ett nice år som jag :)Nu ska jag upp och krama om mamma och säga gott nytt år!KraaaM xx

Av lisa sandström - 31 december 2011 01:28

Fick insperation av en blogg att man kunna lägga upp bilder sen 2011 ! Ni har vart undebara läsare stöttat mig till max! Bläddrade förbi i topplistorna och jag låg på 58 plats jag tycker det är grymt bra och tänk hur många bloggar som finns här på bloggplatsen?! Så tack så jäkla mycket Älskar er!

Njut av bomben,

 

Can you se ?!                                                      

                                                     

Hoppas det inte blev för mycket? love you guys!


Av lisa sandström - 31 december 2011 01:22

Hej alla underbara!

Klocka är 01.23 jätte sent men är inte ett dugg trött , Första filmen vå såg hette försvunnen det var en svensk film grymt bra och läskig ni måste verkligen se den ! Sen  så såg vi Crazy stupied love den var ännu bättre kärleks film! Så hiss till dom båda!

        



Av lisa sandström - 30 december 2011 21:08

Hej !

Nu ska vi se på film och mysa med chips och dricka vet intevilken film mamma sa att de skulle bli överaskning!  Men ska inte blogga mer nu kanske bloggar efter filmen får se hur sent det blir. Här får ni 2 bilder. Men herrå! xxx

Mys!       

Av lisa sandström - 30 december 2011 19:14

 

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards