lisandstrom

Alla inlägg under december 2011

Av lisa sandström - 11 december 2011 12:49

Godmorning cutiees  

Vaknade för ca en halvtimma sen mamma hade gjort mat klockan är redan 13.00 herregud jag förstör ju hela dan när jag sover bort den.. Men skitsamma idag händer nog inget ska ut med hunden senare ta lite frisk luft  Ingen bild på mig för ser ut som ett bajshuvud. Men hör av mig senare  xoxo

bjuuuuuuuuuuuuuder.    

Av lisa sandström - 11 december 2011 01:36

Hallu!

Skit trött ska lägga mig nu , ser på en äcklig film på tven !  

Här får ni bilder.

jag igår !

gullhunden och jag            

Av lisa sandström - 10 december 2011 17:57

Min barndom.

Jag föddes 20 Mars på BB här i Linköping , Har växt upp med min syster,mamma och pappa ett tag. Kommer inte ihåg åldern när min mamma och pappa skilldes . Min barndom har varit rätt bra , man kommer ju knappas på nånting ifrån när man var liten . Men nu så har jag det bättre en man kan få det.

har inget mer att berätta , här får ni en bild på mig när jag var 5-7 år  kramisar ! 

 

Jag och Linnea , jag åt höger     

Av lisa sandström - 10 december 2011 16:49

Tjena mitt bena !

Nu ligger jag i nikkis säng och chillar , Nikki kör GTA man typ dödar folk på ett tv-spel , skit kul  

. Zocker har inte mått så undernatten så hon kom typ in i mitt rum och 'grät' men hörde att hon inte mådde bra så mamma gick upp och gick ut med henne två gånger men nu mår hhon mycket bättre ! Har varti ute ca en timma idag var ute och gick för jag vill liksom ta lite luft . Har inget mer att säga ska kolla bloggar , kram ! 

bild på mig i sommras.   

Av lisa sandström - 9 december 2011 23:14

Grattis , Grattis , Grattis ! 

   

Av lisa sandström - 9 december 2011 21:51

tju  Nu har Accad varit här ett tag och vi har kollat på idol och har varit ute med hunden. Bloggplatsen dampar . Har inget mer att säga här får ni bild.

snygga  










Av lisa sandström - 9 december 2011 18:07

Gud har massor utav intressen ju ! 

Iallfall mitt största intresse är ju vännerna , Älskar verkligen att hänga med mina kompisar det är nog ett av allas främsta intresse speciellt mitt för mina vänner är underbara   Sen har jag ett stort intresse av boxning , min dröm är att bli tränad hårt och vinna VM i boxning och bli proffs och absolut täcla i olika länder . Boxning är en grymt cool sport och det är verkligen mitt intresse ! Och åka utmlands med familjen är nog också ett väldigt stort intresse somsakt älskar jag värmen och bada ! Typ mitt intresse.  



Av lisa sandström - 9 december 2011 16:23

Hola , Hello , Hej  inget liv. 

Iallfall har städat och grejer för en ska komma hit Nikkis pojkvän osv  Skolan var okej , vi redovisade på spanskan gick skit bra förutom när jag sa nått konstigt slarv fel   Sen har jag garvat som vanligt sen har typ inget mer hänt , hade idrott på slutet gick bra såklart. Snart ska Nikki och jag gå och handla för mamma är på julbord osv.. Så vill blir ensamma + accad. Men kommer nog kolla på finalen på idol Robin vinner det vet alla ellerhur ?  Sen ska jag nog stta framför datorn ett tag ! Outfit får ni här .

jeans och min nya tröja !

          

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards