lisandstrom

Alla inlägg den 25 december 2011

Av lisa sandström - 25 december 2011 11:34

HejHej !

Vaknade för ca 45 minuter sen käkade frulle och bara tog det lugnt . Far´mor ville ha hjälp med datorn och jag fixa det såklart jag är expert ! Det är Söndag idag och vent inte vad jag ska göra vi kanske ska på bio senare ikväll och jag ahr fått ett jobb att ladda upp alla mina paket ! Och imorgon skulle jag och några tjejer på stan och shoppa på rean för det är grymt billigt tror jag ? Så dalia om du ser det hära kommentera min blogg om du kan följa med imrgon hoppas det , Vi  tjejer i klassen tänkte göra nått igen så det blir stan för vi vill umgås med varandra mer så vi liksom blir jätte jätte bra vänner ni fattar?

Är grymt förskyld men det ska inte hindra mig att handla för har 1500 kr nu och det är bra   

Har inte så mycket att skriva eller lägga upp bilder eftersom jag bloggar från kussens dator för farmors och farfars ärä nästan för seg ! Men jag lovar att ladda upp bilderna senare , Cya-

Juste lite pinsamt min '' hund , zocker'' kommenterar min blogg åh det är ju mammsen gulligt va ! Blir glad med kommentarer skriv mer! Puss o hej!

  

Saknar Gotland fortfarande , vill ha sommar och sol!

Fota taget av mig !


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards