lisandstrom

Alla inlägg under november 2011

Av lisa sandström - 25 november 2011 22:15

Tjuu 

Kom nyss hem från discot , mamma och jag gick hem det tog ca 30 minuter att gå hem. Skit skönt att ta en prumenad men hade ont i bena aj aj!  Discot var grymt kul , det kom massor med ''barn'' jag satt vid entren och stämplade folks händer   Vi sålde även läsk,godis,ostbågar,chips,popcorn, och allt tog slut på direkten eftersom dom köpte hela tiden , Så föräldrana var tvugna att åka och handla mer hahah   Mamma räknade hur mycket pengar det blev tillslut och det blev över 4.000 kr !!! 

Massor av stålar på liksom en kväll ?! och allt blev slutsålt   Nu ligger mamma och jag i sängen och nästan halvsover hahah  Vi ska kolla på vem som åker i idol , här får ni dagens kvälls look .

Dålig kamera jag vet (webbcam foton)      

Älskar dej mammi        


Av lisa sandström - 25 november 2011 15:38

Tjoo 

klockan är 15.40 Nikki och Ebba köper pizza till mig schyssta va ?  

Ska fixa mig till discot snart , ska bli kul att tjäna pengar till klass resa för 1-5 blev det visst me aja 

Ni får kvällens party outfit sen haha kram .

gammal bild , kram    

Av lisa sandström - 24 november 2011 20:43

 

Av lisa sandström - 24 november 2011 18:50

 

Svarta jeans , munk tröja .

Av lisa sandström - 24 november 2011 17:01

Hej alla fina  

Skolan har vart som dom andra , lite seg bara för har fortfarande grymt ont i huvudet datorn botar absolut det hahah, Har pluggat till spanska-glosorna imorgon ganska så enkla , sen så slutar vi 15.00 imorgon hinner knappas hem men det ska jag , Vi 6or ska ha disco för 1-4 för att tjäna in pengar till skolresa vi kanske åker till bodaborg man gör typ massa hinderbanor som på ''fångarna på fortet'' sen käka taco bufe och glass så det hoppas jag på har vart där en gång med Nikki och Emelie vi hade skit kul gammla minnen tjejor  Nu ska jag nörda MSP , och här får ni en gammal bild på

Mig ,Emelie och Nathalie kram  

Emelie (klubban, Jag i mitten den fula , och vackra Nathalie , Älskar er      

Av lisa sandström - 23 november 2011 19:13

Aw en liten orange perser kattunge , skit söta :o

Eller en sån hära sort kan inte namn heh , men söööt!

Eller denna skönhet , mamma det är bara att börja söka efter en katt , Den ska iallfall vara orange & vit !

Kommer aldirg få , jag vet      

Av lisa sandström - 23 november 2011 18:41

Mig just nu , fake ler för har fett ont i huvudet  

haha ?


ful      

Av lisa sandström - 23 november 2011 14:52


Tjaa bloggen  Nu sitter jag och webbar med hakim vi har inget liv snackar lite skit haha kolla 

Skolan har vart okej mådde sisådära det är ju fight i hela klassen ju inte bra ..

Ska lyssna på lite musik vila för jag känner  att jag håller på att bli sjuk igen men ska bli frisk tills fredag när vi har disco så stannar nog hemma imorgon typiskt !  

Men här får ni några gammla bilder från Gotland 2011 kramis !

Chill uppe på muren  

I en konstig 'stickade saker butik''   

Nyvaken ? Men erkän brun ?

         






Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards