lisandstrom

Alla inlägg den 12 november 2011

Av lisa sandström - 12 november 2011 22:32

Hejdär !

Sitter här och fixar headers till folk , har blivit rätt bra på det haha  ?  

Kolla in den hära snygga jag gjorde te min syrra älskar den  

Om ni vill ha hjälp säg bara till kommentera på .    

Av lisa sandström - 12 november 2011 21:05

Älskar verkligen mammas naglar , skit snygga är faktiskt avensjuk 

Bra fotograf ?  hah  

Äter det hära nu , lyx liiiv  

Och plugget förstör allt såklart.         

Av lisa sandström - 12 november 2011 20:33

Hello babes 

Älskar denna låt men när jag skulle glo på musikvideon så handlar det om en pedofil som ska göra sina grejer ni vet va ? Sen så dödar den där lilla tjejen han med sina fingrar sen på slutet så kryssar hon tyvärr i hur många pedofiler som har försökt *** henne . Skit bra låt men videon är fruktansvärd.

          Här är hon som säger OHHH MYYY GOOOOD i videon !




Av lisa sandström - 12 november 2011 19:18

Väskan kommer jag aldrig få den kossta runt 2700..  

        

Av lisa sandström - 12 november 2011 18:25

Här får ni en bild på min käre far , kyss 

Älskar dig pappa      

Av lisa sandström - 12 november 2011 18:09

Vill bara visa två personer som är verkligen lika som bär ,

Katie Holmes spelar Jackie Kennedy i en film som heter The Kennedys en skit bra film som mamma och jag ser på serie faktiskt som man kan se på play men kosstar 19 kr per varje tvsnitt . Ska inte avslöja vad det handlar om kolla själva   Katie Holmes ser exakt lika dan ut som Jackie Kennedy i filmen , det är nästan läskigt . 

Dom kanske inte ser jätte lika ut här men i filmen , se själva !  



Av lisa sandström - 12 november 2011 16:50

tju alla sköna  

klockan är 16.54 det är kol svart ute herregud ? Vaknade 11.15 nån ting satte mig och plugga på direkten. . ska slappa den hära kvällen också pluggar mer imorgon känns bättre så  

Har typ inget för mig nu , ebba ska sova över Nikkis kompis så det kommer väll va världens liv här hemma ..


Har köpt Julmust också skit länge sen , Hörde ju att idol-folken var i stan fan jag missade det. 

Men här får ni några ego bilder på mig .

Älskar mössan !          

Av lisa sandström - 12 november 2011 00:00

Godnatt allihopa  

Ska sova nu ska plugga hela dan imorgon , ses  

Gotland när jag hade systemkamrea!    

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards