lisandstrom

Alla inlägg den 22 november 2011

Av lisa sandström - 22 november 2011 22:01

HejHej 

Nu har mamma kommit hem från göteborg har saknat henne grymt mycket och så visste jag ju att hon skulle komma hem med nånting    Jag fick ett par skinn tights från Göteborg  från ginatricot och dom finns inte här i lkgp gud vad glad jag är tack mamma 249 kr ganska mycket för ett ar tights ? 

Men jag var ju belönad för jag har sköt om hunden , gott ut på morgonen osv 

Bloggarn imorgon nu ska jag sova är grymt trött och jag beger mig till skolan imorgon , träffa dom underbara, Hoppas ni sover gott älskar er  

Skit snygga eller hur ?  


Av lisa sandström - 22 november 2011 19:09

Tjabba Tjabba  

Nu sitter jag och glor på CHALLENGE XXI  , två fiender ska tävla mot varandra typ . En tjej som är osams med en annan brud som tillexempel har slåss med den ena så så dom tävla mot varnadra kolla på mtv så förstår ni mer   Chattar typ med olika gör inget speciellt .. 

Nu ska jag kolla klart på programet hör v mig senare 

    


Av lisa sandström - 22 november 2011 13:47

fina ?


Fett söööööööt ego  , btw filmen äger ni måste se den !

  

Av lisa sandström - 22 november 2011 13:38

Hej alla friska !

Jag är hemma idag för jag är sjuk , är förkyld , mårilla,   

Iallfall nu ska ni får vinnarn av tävlingen han inte igår var för trött .

Verkligen en fin höst bild där ! Hoppas du kollar in min blogg och hör av dig så får du en hajpning !   

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards