lisandstrom

Alla inlägg den 1 november 2011

Av lisa sandström - 1 november 2011 20:12

Heeeej ! Nu har jag precis käkat fotbollsmacka en speciell macka som Johan gör ! Jag skriver inte med den texten jag brukar men för att jag kör på iPad skit kul är käääääär i Johans iPad (L) iallfall en läsare sade attan dömde hon som råka slå till mig för hårt . Jag kanske gjorde det men det var verkligen hemsk känsla .. Iallfall .... Kram

Av lisa sandström - 1 november 2011 13:14

Hello  monkeys  

Nu är vi färdiga och snygga , Bussen går 10 i då , Så vi hinner fota och så innan !

Men nu ska vi köra little bit planet  . Kyss !

KOMMENTERA !

     Gammal bild på mej från gotland <3



Av lisa sandström - 1 november 2011 10:32

God morgon Sverige  

Nu har jag och vilma precis käkat frulle , fett gott bröööööd muums !

Vi ska fixa oss snart och sen käka och sen så tar vi bussen ner till stan och träffar lill alma  

Dom ska ha träning 16.30 så vi ska typ fika på stan .... Igår så såg vi på film Narnia haha vi pallade inte se klart slutet så vi hämta yourghirt och åt   By the way , Har fett ont i magen sen igår.. En ny tjej på boxnningen kunde inte tekniken alls så nbär vi skulle slå fritt så slogg hon så jävla hårt hon kunde inte tekniken somsakt så jag tappa luften när hon slog mig.. Aså jag tjöt as mycket låter barnsligt men men... Iallfall mamma var där som tur hon kollade så hon trösta mig aww älskar dej mamma   Och min tränare hjälpte mig också tack snälla ! 

Iallfall ska aldrig köra med henne mer *host* Ska köraa med min Nina som inte kunde komma  

Men nu måste vi fixa oss , ciao .

         Ska se ut som hjärtan hehe ..

Dagens outfit , linne 'halv bh' jeans :)

Älskar dej vilma (L)

  






Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards