lisandstrom

Alla inlägg den 26 november 2011

Av lisa sandström - 26 november 2011 22:12

Ciaoo  

klockan är bara 00.42 är inte alls trött konstigt ? Nej sov nästan till klockan 2 idag  

Vet inte vad jag ska göra , loggar nog in på msp och kör spel för har inget annat för mig , vill vara vaken tills Ebba och Nikki kommer hem så kan dom berätta vad dom har gjort   

Kanske hör av mig senare , puss på er 

            Jag förut   


Av lisa sandström - 26 november 2011 21:21

 

Vill ha den hära tröjan , grymt snygg ellerhur?!

Av lisa sandström - 26 november 2011 20:00

hahhaha  

Av lisa sandström - 26 november 2011 19:27

Tog några bilder nyss dom blev rätt så bra , jag myser med mamma skönt va ? . 

mummmmmss . as bra bild blev det också ?

Jag bädda ner mamma i soffan förut , nu halv sover hon fett söööt  

Mina ljus värmer mig  

en failad bild på ett ljus ..

jul pyntat lite granna , fin stjärna erkänner själv .

foto by lisandstrom             




Av lisa sandström - 26 november 2011 17:41

Hejsan !

Nu ska jg käka bloggar mer sen , kramis  

Är ensam hemm med mamma det blir mys !

 


Av lisa sandström - 26 november 2011 11:29

Hello evrybodey  

Har kollat på ett program i ett tag nu och är fortfarande lite trött men det år över snart !

Idag vet jag inte vad vi ska göra , jag ska iallfall göra hemma gjord pizza mums , Sen vet jag inte när mamma vaknar , och Nikki , Ebba vaknar nog imorgon haha men det fröjer nog ett tag   

Jag drömde om videoinlägget i natt var det så hemskt som jag tror ? Kommentera isåfall  

Nu ska jag somsakt kolla bloggar sen MSP. Kram

Old pic.

På scenen i afrika med mitt diplom över 300 folk vare tror jag      

Av lisa sandström - 26 november 2011 01:23

Hej alla trötta som jag 

Klockan är 01.25 grymt sent ska nu lägga mig så jag inte blir jätte trött imörra ! 

Kanske går på stan med morsan eller nått vi får se , Hoppas ni blev nöjda med videoinlägget det blev kanske lite fail men va nöjda för har int gort ett på flera måndader    Nu ska jag jag sova , 

kram på er alla här får ni en bild på en tröja ja vill ha kram !

kollade på ens blogg och blev kär i tröjan från ginatricot        

Av lisa sandström - 26 november 2011 01:20

Snygg stillbild ? , skit trött ser mobbad ut .  Men här får ni ett tjatande läsare .

kram. 
 

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards