lisandstrom

Alla inlägg den 3 november 2011

Av lisa sandström - 3 november 2011 23:16

Nu har jag suttit i snart i en halv timma för att göra ett collages för Hiss & Diss  

Som ni kanske märker så handlar det lite om frisyr , och mest om precingar och tattoos .

           Dissar verkligen tandställning vill verkligen inte få det , men de är sjukt fint på en del folk  

Och sen percing under  'underläppen' tycker inte om det på ett sätt fast mina kompisar har det. Och stor DISS till plastik operationer det är dåligt va nöjda med era bröst ni födds med 'små tuttar är modernt ' har jag hört haha ..


HISS till Jennifers frisyr (Nikkis kompis ) har alltid velat ha axellångt hår så där uppklippt grymt snyggt ., Och hiss till percing i tungan det är sjukt fint tycker jag ! Ni kanske tycker att jag är konstig att jag tycker percing i tungan är snyggare än under läppen men aja . Sen hiss till tattoon ska skaffa en liknade tattoo när jag blir äldre . Hoppas jag gjorde det änkelt , Kram. 


Av lisa sandström - 3 november 2011 22:52

Tjaa ..  

Ska se på tv nu på ett program som heter 'Fråga ....... ' Här får min önskelista .

kyss :*

Typ som står HÖGST upp på listan      


Av lisa sandström - 3 november 2011 21:50

Hewwo  

Nu sitter jag helt ny fräsch efter den underbara festen med tjejorna vi hade grymt kul , måste göras om helt lungt    Vi körde paketleken och det blen nästan bråk  om sakerna haha (y) Men fick iallfall med mig örhängen och en film najs !   

Iallfall vi såg på en en skit bra film vet inte vad den heter men handlar om 2 tjejer som ska åka till indien oså grymt bra hiss till den . Sen så körde vi Anden i Glaset jag Alex& Dalia för ingen annan vågar -.- Men andens namn var Rose denna gång hände inte så mycket mer hah..

Sen så blev klockan 21 och alla gick hem Dalia och Carolina var sisst så jag gick med dom till deras bil långt bort och Dalia vricka foten garva som as HAAHHA ..

Iallfall nästa fest blev visst hos Carolina eller hos Dalia ska bli grymt kul igen då  

Men det var typ allt ni får ett inlägg snart igen . puss o kram .     

Av lisa sandström - 3 november 2011 15:53

Hej igen  

Jag och mamma gick för bi röda korset i berga jag älskar att gå och kolla i den affären man kan fynda en hel del alltså . Jag hitta ett par ur gulliga vantar som jag blev kär i på direkten och sen så hittade jag ett par ny stickade sockar skit sköna   

Här får ni bild kraaaaaam.     Suddig men den får väl duga !             myss !






Av lisa sandström - 3 november 2011 14:36

Heeeeej ! BUUUU . 

Nu är klockan 14.36 är sjukt taggad till min fest som börjar 17.00 men illayda och hanna kommer vid 16 tiden pågrund av en sak så vi kommer du förfesta haha skoja !

Men har iallfall klätt ut mig som ni får på bild soon . Har städat köpt godis chips mat SKIT MYCKET.

Iallfall har inte så mycket att skriva måste hjälpa mamma nu , puss !

haha scary

PUSS     



Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards