lisandstrom

Alla inlägg den 5 november 2011

Av lisa sandström - 5 november 2011 15:38

Hej Hej världen !!

Nu har jag uppdaterat massa passade på för kommer gå ut nu och köra bedminton med kusinerna

Farmor och mostern kom hem med monopol spel så det ska vi väll köra hela kvällen lång  Sen fick vi varsing godispåse fördet är ju lördag idah heheh ..

Kan inte ta kort har ingen cam på famors sega data och ingen kamera skit bra .

Ha det gött nu .  

  

Älskar dej mamma , det vet du ju.

Av lisa sandström - 5 november 2011 15:33

10 saker ni INTE visste om mig .

 

1. Jag heter Lisa Joann Sandström , Jo för pappa heter joakim  Ann för mamma heter Ann-sofie . Fett  coolt ellerhur ? .


2. Jag är proffs på att prata i sömnen och gå i sömnen , dog nästan en gång jag ställde mig framför en skit brant trappa i pappas lägenhet men Nikki hämta mig .. puuew.


3. Jag älskar kissies blogg läser den varje dag så fort jag loggar in haha


4. Jag har haft en blogg som heter www.zozxoxo.bloggplatsen.se den är fortfarande kvar kolla på den vettja !


5. Jag är förbannad på en viss person nu ...


6. Jag brukar tänka så hära ibland ' Om du skulle få välja en affär som garderob vilken skulle det vara ? ' HAHA jag brukar alltid säga Ginatricot,Zara,peak osv ...


7.  Jag ska skaffa en ny facebook snart för att hälften av mina vänner känner jag ej .


8.  Jag älskar min dator Aj luv ju.


9. Jag önskar mig för det mesta pengar i julklapp för ja kan köpa mina egna saker :)


10 . Jag älskar att åka utomlands ska kanske till inden eller tillbaks till Afrika !

Av lisa sandström - 5 november 2011 14:12

No lifer aså .

Jag har inget att skriva så ja skriver lite om boxning   

Måndagar och Onsdagar är mina favodagar i veckan för jag har boxning då gäller det bara det .

Vi börjar alltid 16.00 och börjar med att ställa upp oss så säger alltid våran tränare mår ni bra? inga sjuka ?  Sen så ska vi springa runt salen och göra massa olika övningar kanske i 10 min sen så brukar vi ställa oss i grund ställning och börja köra rak vänster kanske i 2 min . Sen så lägger vi på högerbak och skiftar . Sen så måste vi jobba MYCKET med fötterna blaablabla sen så kör vi massa mot varandra och vi har börjat med Apricap ? (stavning) det är skit kul och bra okunna  

Min tränare heter Örjan Holström ni kanske har hört talas om han ? Han är iallfall proffs och coachar hon där tjejen ifrån åtvidarbarg som är mästare i boxning !

 

Det kanske inte var ett dugg intressant men jag har verkligen hittat sporten jag vill bli bra i och jag älskar och slåss det låter väll perfekt ?!

  

Älskar bilden ego

Av lisa sandström - 5 november 2011 13:30

Tjoooo :D

Vaknade 9 idag åt frulle sen så la jag mig igen sov kanske i 3 timmar vaknade 12 oj det var soft!

Idag händer det inget speciellt kanske krata löv skit kul -.-

Nikki och ja la mig halv 2 igår vi nörda ett spel som heter typ temple run haha vi älskart.

Sen så vill jag gratta en söt snäll schysst kille Accad  han fyller idag garttis pöjk  

Nu ska jag nörda temple run med Nikki igen haha.

  

En underbar bild på min hund

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards