lisandstrom

Alla inlägg den 29 november 2011

Av lisa sandström - 29 november 2011 21:30

GODNATT ,TEXTEN ÄR CP DERFÖR BLOGGAR JAG INTE LÅNGT , SES IMORGON PUSS!

Av lisa sandström - 29 november 2011 19:28

Hallojsan 

Nu har jag kommit hem ifrån stan med mamma och nikki jag klippte mig blev jätte nöjd men man ser inte så jätte stor skillnad men har klippt sne lugg jätte fint  Först tog jag bussen från skolan ner till stan och möte upp Nikki och Ebba uppe på gränden vi var hungriga så vi stack till donken och käkade träffade nikkis kill kompisar så vi käkade med dom ,  Vi fick skäll för att vi hämtade våran mat utan bricka så en kom fram och sa att vi ska ha bricka nästa gång ! Men seriöst dom ger  cheasen i handen så tänk till  till nästa gång ognom  Sen så skulle vi till frissan och vi träffade Emelie och Lydia saknat emelie as mycket så snackade lite med henne blbalalala ... Efter frisören så gick mamma , Nikki och jag ner på stan nikki skulle köpa en jacka , och mamma köpte kajal och hårspräj sen så tog vi bussen hem och jag pluggar nu till engelska glosorna , Har inte så mycket att säga  , men hörs här får ni bild.

man ser noll men ni får se mig i verkligenheten nån gång annars hhahah 

testade med en tydligare efekt skulle annars inte se ..

Dagens , tjooockis                

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards