lisandstrom

Alla inlägg den 15 november 2011

Av lisa sandström - 15 november 2011 20:42

Hejsan Bloggen  

Tänkte ta igång en fototävling nu ,

Regler får ni här :  

Vi kör tema Höst eftersom det är höstväder ett litet tag till ni bor. Ni bestämmer själva motivt Men man får absolut inte ta från google Det är fusk och ingen vill ju vinna genom att fuska ! Den som tar den härligaste,finaste,skönaste  bilden vinner hajpning för en dag !

Tävlingen avslutas 19/11 -2011  Jag kommer lägga upp alla bilder som kommer in. När bestämt att ni vill delta i tävlingen ska ni kommentera jag är med, skriv din bloggadress och skicka sen  bilden till lisa-joann@hotmail.com.  Lycka till !

Taget av mig !  





Av lisa sandström - 15 november 2011 19:53

Hejsaan 

As najs kväll med tjejorna , vi käkade på en pizzeria !

Här får ni bilderna mamma dampar. 

Emma <3

Alma <3

Lovisa <3

Vilma <3

Klara <3

Johanna <3

ella <3

Jeffe <3

Min goda mat  

Fet heta aså :)

Dagens

HAHAHA knasiga !

                   haha kolla gubben , meningen va kolla på fina ljusen !

Blev kär i domhära hörlurana !

Omg så heta !

HAHAHAH sötnos alma !

Snällisen johanna  


Juste kommer få Accads gammla mobil imorgon skit najs !

Inte så fin men ändå fett bra <3          


Av lisa sandström - 15 november 2011 14:50

Halloj ! 

Nu är jag hemma från skolan hade prov gick skit bra kunnde allt ! Ska snart fixa mig för ska ner till stan snart och träffa brudarna ska bli skit kul   Saknat dom massor !

Fick hem skolkatalogen idag   skit pinsamt dom tog lite foton såhär ute i skolan , aså dom tog kort när jag as garva men haha jag får väll tåla , hade 336 läsare as mycke juu ! 

Herå   



Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards