lisandstrom

Alla inlägg den 17 november 2011

Av lisa sandström - 17 november 2011 19:43

Hej Hej 


Nu kollar jag på repris på kär och galen , Äger !


Iallfall tävlar om ett par uggs på www.vadfanskajagheta.se blogg , Hoppas jag vinner 


TÄVLING! VINN VALFRITT PAR UGGS :)


I samarbete med uggsinfashion.com lottar jag ut ett till par valfria UGGs ;) 

REGLER

  1. Gå in på uggsinfashion.com och välj vilka uggs du vill vinna
  2. Skriv en kommentar här i mitt inlägg med en LÄNK TILL DE UGGSEN DU VILL VINNA + din mailadress!

FÖR ATT ÖKA DIN CHANS ATT VINNA:

  • Tryck på GILLA knappen här under (den blåa bredvid permalänk)
  • Gilla min blogg och inlägg på bloglovin HÄR )
  • Gilla min fanpage på facebook HÄR )
  • Blogga om min tävling och länkta till mig, allternativt länka min blogg på din facebook!
Tävla ni också ! 
Och en läsare undrade vilken kamera jag använder , jag använder Canon 14X PowerShot SX210  
Av lisa sandström - 17 november 2011 16:46

Hejsan alla bästa 

Har precis kommit hem har fixat lite med de bidrag som har kommit in ,

Skolan var skit rolig idag , idrott 2 ggr ni vet att jag älskart ? Sen så hade vi musik vi spelade gitarr våran klass äger skiten ur alla andra   Mamma är borta hon är på nån kurs långt bort så Nikki och hennes 2 kompisar Peri och Ebba är här kommer va världens liv ikväll , Ska ut med hunden imorgon bittit skit läskigt kl 6 sen ska jag lägga mig igen  

Nu ska jag kolla när dom gör mat sen kanske jag ska gå och köpa lite gott i kväll !   

Dagens : svarta byxor , ramones tröja och en liten koffta över  

Herå bloggar sen      

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards