lisandstrom

Alla inlägg den 13 november 2011

Av lisa sandström - 13 november 2011 20:54

Hallå !

Nu ska jag sova men innan det ska jag plugga  

ses imorgon bloggar efter boxningen , kram!


 

     

Av lisa sandström - 13 november 2011 19:05

 

Den hära afrikanska killen bar ner mig från scen när jag skulle upp och hämta en julklapp på scen. Det var JULAFTON i afrika också ni skulle veta vilken firande det var i Cabo verde !

Av lisa sandström - 13 november 2011 18:41

SÖÖÖÖÖÖÖT!

hahahhaha hon sträckte sig      

Av lisa sandström - 13 november 2011 17:06

Sådära , 

Nu är håret färgat och klart är skit nöjd med det , lite svart/brunt/rött grymt fint , här får ni bild ! 

Så hahah fint va ?  love it       

Av lisa sandström - 13 november 2011 15:15

Mamma kom in och bah , kan vi sälja dom hära jag bah ? NEEEEEEEJ älskar mina addidas  

Min favo marabou ..

mjukis,linne , koffta idag        

Av lisa sandström - 13 november 2011 14:33

Hej Hej .

Vaknade vid 10 idag tidigt som fään , pluggade skit mycket tror det kommer gå bra hoppas det iaf 

Har vart ute med mamma nu kanske i 40 minuter och prumenrat och hon förhörde mig schysst va ?

Kollar på presenter till syrran , hon fyller i december så kollar lite osv.. Mamma var och handla nyss kom hem med hårfärg så ska färga håret nu  mer brunare kommer det bli tack mammsen älskar dej 

Grattis till pappa det är farsdag idag  

Tisdag ska jag träffa massa kompisar på stan , emma,alma,vilma,jennifer,erika,johanna,bea,klara,l
ovisa skit kul kommer vi ha vi ska käka på stan mumsigt som vanligt   Men nu ska kamma igenom mitt hår så mamma kan färga det . Ha det bääst   Vill även länka till www.daliamariaahmad.devote.se för hon är skit schysst chey puss   
  

Min tillfälliga header i ett tag nu , jag byter hela tiden haha ?  


Av lisa sandström - 13 november 2011 01:38

GODNATT ALLA GULLISAR :D♥ 



 

En läsare undrade vad min syrras (emelie) blogg heter emeliiemyren   tryck !



Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards