lisandstrom

Alla inlägg den 2 november 2011

Av lisa sandström - 2 november 2011 22:03

Halloj ! 

Nu sitter jag i rummet och gör nada , har planerat massor tills imorgon   

Schemat för i morgon kommer se ut så här  :

alla kommer så kommer dom få varsin välkommsdrink , sen så ska vi käka taco bufe  sen så kanske vi ska se på film men är ej säker eftersom vi ska köra paketleken det tar ett tag sen så ska vi väll käka chips och massor mums . Sen så ska vi köra anden i glaset som jag ska fixa nu så vi slipper göra det tills imorgon    Typ allt  .. Iallfall gjorde en ny header är grymt nöjd denna gång faktiskt.

Texten står det massa hemliga saker om ni inte kan läsa skrivstil så deså  , det var väl allt ses imorgon kommer ta massor av kort KRAM .

Hitta en gammal outfit i våran gammla lägenhet , Fett soft look  Saknar dej molle <3   

Av lisa sandström - 2 november 2011 19:47

Hej! Nu är jag hemma efter boxningen som jag skrev !                                                                                efter boxningen så gick nikki och jag till Mac donals och åt gött .                                                            Nu ska jag hålla på med nikkis iphone kram !

HAHA jag i källarn , kunglig :)  





Av lisa sandström - 2 november 2011 15:28

Hej bloggen !Nu kom jag och nikki precis in i källaren i sporthallen, jag har boxning snart och vi var på stan innan och vi köpte presenter till mamma. Hon blir nog glad ! :) Jag kan inte ladda upp bild på dagens look men jag gör det när jag kommer hem.Juste , jag köpte saker till festen imorgon.Puss i kraaaam

Av lisa sandström - 2 november 2011 13:14

Hon har världens längsta tunga !!!

Gene Simmons – släng dig i väggen.

Världens längsta tunga är utsedd.

Och den tillhör ingen gammal hårdrockare.

Amerikanska Chanel Tapper från Houston har världens längsta tunga. Med sina 9,7 centimeter är det inga större problem att nå nästippen.

Mättes av Guinness rekordbok

Tapper och hennes tunga blev upptäckta när hon som 13-åring räckte ut tungan i en video på Youtube.

– Jag älskar att räcka ut tungan åt folk, säger hon till The Sun.

I september blev rekordet officiellt när Guinness rekordbok bjöd in henne för en mätning.

Det var på håret – men hon vann över två andra tungtävlande.

– Det har aldrig varit något problem att ha en lång tunga, det är bara roligt, säger 21-åringen.


Satt och kollade lite på Aftonbladet och så hittade jag henne. !  13-åring visade sin tunga på youtube och det visade sig att hon hade världens längsta tunga 9,7 cm somsakt! helt sjukt. 

Av lisa sandström - 2 november 2011 10:34

 Hallu! , God morning.

Nu har jag gott upp fast jag är skit trött så jag dör så jag tror jag lägger mig igen .

Det som händer idag är väll boxning och typ planering tills imorgon (festen alltså )

Helt taggad vi ska se honey2     Och köra paket leken,äta tacos köra anden i glaset haha !

Det var typ allt jag ville säga , här får ni några flumm bilder på mig sen igår .

As dukitga !

SÖÖÖÖT!

OMFG .     


Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards