lisandstrom

Alla inlägg den 20 november 2011

Av lisa sandström - 20 november 2011 19:31

Hallå där blåbär . 

Sitter och planerar hur det ska bli imorgon , Jag vet att det blir bio imorgon men ska reservera platser , Och Alma ska fråga sina föräldrar och massa så allt är strul   Käkade nyss tomtegröt fyfan vad det är gött tycker ni det ? Sen gick jag och köpte frukost tills imorgon och Djungelvrål till mig muumsigt .

Har inte så mycket att skriva är hemma hos mamma nu har pluggat lite granna typ .  vill ha en ny mobil, och ska få Accads snart den är skit bra . Här får ni en bild på den , puss !

Fett söt ?       

Av lisa sandström - 20 november 2011 19:19

Ett bidrag ,!

3 fina bilder , undran vem som vinner !   

Av lisa sandström - 20 november 2011 14:50

 ~hej ~

Först vill jag säga att ni som inte har en anledning att läsa,kommentera m.m min blogg kan dra , Jag säger bara HEJDÅ . Ville bara säga det haha    Imorgon ska jag entligen se Breaking Down men Alma och Vilma , har längtat efter filmen i år nu så det ska bli mys . Ska hem snart till mamma och ska ta mig ett varmt bad så jag piggnar upp , sen plugg . Bloggar senare  här får ni bild kisses.

    

Älskade looken hah , taget av mig.

Av lisa sandström - 20 november 2011 11:51

Tja Tja Bloggen :D

Sitter här och tänker på en låt och gör nada , Idag blir de att plugga till provet tills Tisdag om Ekonomi.

Ledighet imorgon jäkla skönt , vet inte vad jag ska hitta på , boxning sen soft och plugg.

Pappa är inte hemma för han tar upp båten i Lindö , och farmor och farfar är hos Roy & Lena , så nikki och jag är ensamna hemma med katten hah..    

Har inget att skriva så bloggar antaglien senare , XOXO   

 

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards