lisandstrom

Alla inlägg den 11 november 2011

Av lisa sandström - 11 november 2011 22:48

Hola chicos   

Måste börja med att säga att André åkte ju , han ägde men jag skrattar skit mycket för massa brudar har köpt biljetter för att André ska sjunga så åkte han ut det är väll synd ?  

Ny design också , like like like ! Nu ska jag nörda spel med Emelie igen .

xoxo 

      

Av lisa sandström - 11 november 2011 20:50

- Fyra frågor om förhållanden

Är du singel ?
 Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? Njaa
Hur många har du varit kär i? många :)
Är du kär just nu? Nope

- Tio frågor om dig själv

Namn? Lisa
När fyller du år ? 20 mars
Några piercingar? Öronen
Vad har du på dig just nu? Tights ,linne,kofta
Vilken årstid är bäst? Vinter, & sommar hehe
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vakna upp utomlands första dagen på 2 veckor :)
Vad tycker du mest om hos dig själv? Mitt hår

Vad är du bra på? boxning ? :)
Vem älskar du mest på denna jorden? Min familj 
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Beror på


- 6 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? hmm , mamma,nikki typ men ingen kan liksom allt ...
Vem är den roligaste av dina vänner? Alma :)
Vem är snyggast av dina vänner? Alla är snygga!
Vem är mest partyprisse? Dalia
Vem är den du helst har filmkväll med? simvännerna !
Vem av dina vänner är mest "evil"? Vet inte ! :o

- 10 Frågor om din familj


Vem står dig närmast?
 Mamma
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?  Ofcourse
Vem är farligast i din familj? syrran hon slås mest haha
Vem ser roligast ut i din familj? hmm pappa tror ja hah
Vem är coolast? JAAAAAAAAG?
Har ni något husdjur? Yees klart en hund. 
Mest gemensamt med?alla ?
Underhållningen? Min pappa
Sover du oftast med? No one .
Roligaste kvällen med familjen?
 Ingen aning

10 frågor om idag

Vad har du gjort?
 Skolan typ.
Vad ska du göra nu? nörda spel.

Har du gjort något dåligt idag? nea
Vad har du ätit idag ?  lunch
Har du duschat idag? no
trött nu? yes
Vad händer i morgon? plugg , slapp
Går du i skolan? nej ?  Såklart ja gör ?
Har du varit i skolan idag? Aa 


- ANNAT

Hur mår du just nu? trött typ pmsig
Har du piercat dig? Bara öronen?
Är du hungrig nu? Nej
Vad är klockan nu just nu? 20.56
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? facebook , king, mineass blogg

TELEFON/MOBIL


Vem ringde dig senast?
 Nikki
Vem ringde du senast? Nikki 
Vem sms:a till dig senast? Johan
Vem sms:a du till senast? nina tror ja..

-FAMILJ

Hur  länge sen var det du träffa din morsa?
 10 min sen , hon äe  ute med doggie
Hur länge sen var det du träffa din farsa?  en vecka sen.

- ÖVRIGT

Gillar du punk? nepp
Har du sminkat dig idag? Aa

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? nej
Vilket är ditt favoritband/artist? MASSA  
Vad gillar du för musik? pop,rock massa mer.

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? ja
Har du fler än 3 jeans?  yes
Har du fler än 5 tröjor? ao

- SMINK OCH HÅR

Använder du mascara? Japp

Använder du ögonskugga? Sometimes
Använder du kajal? sometimes .
Använder du hårspray? nea
Använder du parfym? Aao
Använder du läppglans/läppstift? Ibland
Använder du brunkräm? ibland
Använder du rouge? kanske
Uppsatt hår eller hängande? Beror på om jag orkar fixa det eller inte haha..
Plattar/lockar du håret varje dag?  plattar ja ,
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? HHAHAHAH nej 

KÄRLEK
Är du kär just nu?
 nej
Har du kysst någon idag? yepp
Har du ett förhållande?  No
Är du romantisk? Yes man 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej tror inte de ?
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej !

Vem sov du senast bredvid? vilma 
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? vettifan  
Vad gillar du för stil på killen ? ? 
Av lisa sandström - 11 november 2011 20:02

God kväll alla där hemma hah 

Nu börjar idol ju men mamma kolla på ett program så kan inte se det nu .. orkar inte kolla i mitt rum ensam huh. Har suttit och nördat ett spel tack emelie -.- hon berättade spelet och ja kör det 24/7 nu.. 

vi kör även fia med knuff på www.king.com mot varandra skit kul haha jag vinner ju såklart   

Sen så sitter jag och äter mig tjock på godis och läsk muumms älskart . bloggar senare kram babes.

spelet ... DÖÖÖÖRR SKIT KUUUUUUL      

 

Av lisa sandström - 11 november 2011 17:34

Idag vill jag bara dissa några saker , ska vara posetiv för det är fredag ! Inga dissar idag  

vill absolut hissa min styvsyrras blogg    http://emeliiemyren.bloggplatsen.se/ sjukt bra blogg ni ångrar er inte om ni klickar på länken, älskar dig emelie saknar dej också ! 

Vill även Hissa dayviews (bilddagboken) älskart , adda mig ! '' iamherebitch'' anv.

Hissar godis också !!    

Av lisa sandström - 11 november 2011 16:34

Såklart älskar jag min syster , Älskar dig Nikki  .

Av lisa sandström - 11 november 2011 16:08

Hej alla underbara   

Äntligen fredag skit skönt idag ska ajg bara slappa och äta mig tjock !

Skön dag som vanligt , Vet inte vad vi ska äta idag vi kollade på köpmat på nätet som heter typ ,

www.pizzaoline.se finns massa olika resturanger som kommer med maten hem till dörren helt najs som hälst.  Ska kanske se idol idag vetinte hejar iallfall på Molly,Zandre , och lite på Robin . 

Har inte så mycket att skriva så ja kommer blogga senare , ses !





GODIS 

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards