lisandstrom

Alla inlägg den 19 november 2011

Av lisa sandström - 19 november 2011 22:35

GODNATT ALLA UNDERBARA

Av lisa sandström - 19 november 2011 21:26

Hejhej ,

Inte hänt nått speciellt på den hära korta tiden .. Har typ inget att skriva .

Är på värsta pms humöret jag är irreterad tillmax nu , måste verkligen snacka med en person om detta och det har jag också jag har mailat henne så jag tror allt blir ''bättre'' .

En läsare ville att jag skulle blogga så jag gört det nu  :D Vill bara sova men orkar inte ..

Här får ni en ego bild på moi , c-y-a. jag tänker bara på djur nu ?



Av lisa sandström - 19 november 2011 19:06

xperia mini suger disssssssssss till det


baaaaaaaajs dålig ^^

Av lisa sandström - 19 november 2011 18:35

 

               

Tagna av Mig .


Av lisa sandström - 19 november 2011 17:56

Tju alla där ute :D

Nu har jag äntlige haffat datorn för pappa håller på med sin nya mobil..

Har kollat på en lång film på teven In to the wild den ägde , Den handla om en kille som hade tagit gått ut high school och ville ge sig ut till Alaska och han sa berättade inte det till sin familj , så han vandrade i ca 2 år och och hittade en husvagn där han ''bodde'' och det var runt 1960-1900 talet och sen så hade han mat det fanns typ inga djur så han letade efter några bär , (han hade blivit grymt smal)

Han hade en BÄR-BOK men han tog fel på två bär som såg likadana ut och han åt massa och han somna, När han aknade så märkte han att nått var fel på han , så läste han i boken och såg att bären var giftga och det ledde till förlamning , och typ ''att man inte kunde äta? '' . Och filmen är sann ,

Den borde ni verkligen se och Kriseten Stewart är med en del av filmen ! Ni borde verkligen se filmen.


Och sen vill jag medela att fototävlingen flyttas till Måndag nästa vecka för jag har ej bildern på denna datorn och jag kommer göra detbästa jag kan för det ! :) Jag vill också säga att jag har världens gulligaste mamma hon kommenterade min blogg såhära  :

Hoppas du har en lugn och trevlig helg , Saknar dig lisalove.Awwe Så gullig du är , Älskar dej ännu mer mammalove haha ! Nu har jag skrivit snart en saga bloggar senare tror jag ! Kram !

  

Älskar mina bega converse  (L)


Av lisa sandström - 19 november 2011 14:18

Hej:)Nu ligger jag I sängen och nästan halv sover , gick upp 8 :(För det var ju öppethus redovisningen gick skit bra(y)Förlåt om jag ej har bloggat men pappa har datorn han har köpt enNy mobil iphone4 avensjuk till Max ! Käkar lördags godis muuuuuuums , ledig på måndag ska plugga hela dan!Vet inte vad det är på tv idag , kanske kör monopol sen älskart!Träffade även mina saknade kompisar Julia och narig (L) Bloggar antagligen sen kanske lägger ut bild sen :)Ses !

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards