lisandstrom

Alla inlägg under november 2011

Av lisa sandström - 13 november 2011 15:15

Mamma kom in och bah , kan vi sälja dom hära jag bah ? NEEEEEEEJ älskar mina addidas  

Min favo marabou ..

mjukis,linne , koffta idag        

Av lisa sandström - 13 november 2011 14:33

Hej Hej .

Vaknade vid 10 idag tidigt som fään , pluggade skit mycket tror det kommer gå bra hoppas det iaf 

Har vart ute med mamma nu kanske i 40 minuter och prumenrat och hon förhörde mig schysst va ?

Kollar på presenter till syrran , hon fyller i december så kollar lite osv.. Mamma var och handla nyss kom hem med hårfärg så ska färga håret nu  mer brunare kommer det bli tack mammsen älskar dej 

Grattis till pappa det är farsdag idag  

Tisdag ska jag träffa massa kompisar på stan , emma,alma,vilma,jennifer,erika,johanna,bea,klara,l
ovisa skit kul kommer vi ha vi ska käka på stan mumsigt som vanligt   Men nu ska kamma igenom mitt hår så mamma kan färga det . Ha det bääst   Vill även länka till www.daliamariaahmad.devote.se för hon är skit schysst chey puss   
  

Min tillfälliga header i ett tag nu , jag byter hela tiden haha ?  


Av lisa sandström - 13 november 2011 01:38

GODNATT ALLA GULLISAR :D♥ 



 

En läsare undrade vad min syrras (emelie) blogg heter emeliiemyren   tryck !



Av lisa sandström - 13 november 2011 00:08

Ä00.10 

Satt och gleppa på teven så kommer the grugre2 måste bara se , så nu glor jag på det .

Bloggar kanske senare , puss 

 

Min blogg skulle förändras skit mycket om jag hade en systemkamera , erkän denhära bilden blev bra ? Tog den på gotland i sommras med staffans systemkamera hade den varje dag och fota här får ni lite bra systemfoton sen sommras  

amazing good .

Skit cool lägenhet som jag tog kort på innanför ringmuren.

Älskar bilden ,

Gav denna te mamma som jag gjorde själv , ser ni  ?

fin bild va ?

Älskade mormor  

I tornet uppe i muren               osminkade mig 

fettskön

Här får ni en bild på min sköna säng , påtal om säng så ska jag lägga mig och se klart på the grugre!

Fotograf : Jag

Modell : Jo , jag och mormor på de få korten annars natur.

Taget : Sommras i Juli 

  

Av lisa sandström - 12 november 2011 22:32

Hejdär !

Sitter här och fixar headers till folk , har blivit rätt bra på det haha  ?  

Kolla in den hära snygga jag gjorde te min syrra älskar den  

Om ni vill ha hjälp säg bara till kommentera på .    

Av lisa sandström - 12 november 2011 21:05

Älskar verkligen mammas naglar , skit snygga är faktiskt avensjuk 

Bra fotograf ?  hah  

Äter det hära nu , lyx liiiv  

Och plugget förstör allt såklart.         

Av lisa sandström - 12 november 2011 20:33

Hello babes 

Älskar denna låt men när jag skulle glo på musikvideon så handlar det om en pedofil som ska göra sina grejer ni vet va ? Sen så dödar den där lilla tjejen han med sina fingrar sen på slutet så kryssar hon tyvärr i hur många pedofiler som har försökt *** henne . Skit bra låt men videon är fruktansvärd.

          Här är hon som säger OHHH MYYY GOOOOD i videon !




Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards