lisandstrom

Alla inlägg under november 2011

Av lisa sandström - 15 november 2011 14:50

Halloj ! 

Nu är jag hemma från skolan hade prov gick skit bra kunnde allt ! Ska snart fixa mig för ska ner till stan snart och träffa brudarna ska bli skit kul   Saknat dom massor !

Fick hem skolkatalogen idag   skit pinsamt dom tog lite foton såhär ute i skolan , aså dom tog kort när jag as garva men haha jag får väll tåla , hade 336 läsare as mycke juu ! 

Herå   



Av lisa sandström - 14 november 2011 21:21

GONATT ALLA UNDERBARS LÄSARE !


NU SKA JAG PLUGGA MASSA , OCH SE 


KLART MITT FETA SYRIANSKA BRÖLLOP !

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av lisa sandström - 14 november 2011 21:02

 

Skinn thigst , en skjort/blus !

Bättre på skinnisarna ! 

Pic on me        

Av lisa sandström - 14 november 2011 20:27

Hejsan  

Idag avr det en vanlig dag , tråkigt med måndagar ! Tänkte inte ihuvedtaget blogga idag , men det var tur att jag gick in på datorn endå ! berättar senare i inlägg...

Boxning efter skolan såklart , körde med Mysan hon ägde faktiskt puss på dig   

Men jag kollade som vanligt in på www.kissies.se blogg , så kollade jag på den där tävlingen

''Finn ett fel'' jag hittade felet så jag skrev det till henne och hon länkade min blogg och 2 andra till att jag hade hittat rätt svar ! Helt otroligt HAHA . Är en stor bundrare av henne och hon länkade mig liksom! Är en skit glad tjej NU   Sen så kollade jag på min statestik hade 248 läsare idag !

Herregud allt är skit bra nu , aldrig haft så många tack Alexandra   

Imorgon blir det att träffa kompisar käka gott ! Ha det bäst , kommer bilder sen kramis !

KOLLA !!! :DD      

Av lisa sandström - 13 november 2011 20:54

Hallå !

Nu ska jag sova men innan det ska jag plugga  

ses imorgon bloggar efter boxningen , kram!


 

     

Av lisa sandström - 13 november 2011 19:05

 

Den hära afrikanska killen bar ner mig från scen när jag skulle upp och hämta en julklapp på scen. Det var JULAFTON i afrika också ni skulle veta vilken firande det var i Cabo verde !

Av lisa sandström - 13 november 2011 18:41

SÖÖÖÖÖÖÖT!

hahahhaha hon sträckte sig      

Av lisa sandström - 13 november 2011 17:06

Sådära , 

Nu är håret färgat och klart är skit nöjd med det , lite svart/brunt/rött grymt fint , här får ni bild ! 

Så hahah fint va ?  love it       

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards