lisandstrom

Alla inlägg under november 2011

Av lisa sandström - 28 november 2011 22:18

Kommentar till skola imorgon boring

 
Ingen bild

Sara

Söndag 27 nov 23:23

Du vet den där "kakan" är inte särskilt nyttig om du bara äter den istället för kakor, för då är det nästan nyttigare att äta kakor x) För den där är till för att ersätta en hel måltid ;) Så äter du en sån istället är det onyttigare än att äta ett par kakor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Svar till dig då min läsare :

Nutrilett meal är en välsmakande bar som ger lagom tuggmotstånd. Perfekt att ha liggande i skrivbordslådan, i väskan eller i bilen. Då har du alltid ett sunt mellanmål eller en snabb ersättning för lunch eller middag nära till hands.


Det är mycket nyttigare än kakor  


  • Nutrilett meal bar innehåller 234 kalorier
  • Innehåller vitaminer och mineraler som du behöver vid viktminskning
  • Utmärkt som ett snabbt mellanmål

 

Av lisa sandström - 28 november 2011 19:48

Shoo alla snyggingar  

Nu ligger jag i min mysiga nya säng och myser så mysigt så det inte går att mysa mysigare HAAH 

Min humor alltså -.- , Iallfall skolan var okej idag lite seg men det är det väll för alla på en måndag..?

Tog massa kort med min nya mobil den äger älskar dej älskling  Slutade klockan 14.45 idag ändrande scheman igen .. Så drog direkt ner till boxningen och fick sitta och vänta tills sen börja för var där typ 15.30 den börjar 16.00 , boxningen var jag verkligen seg svimmade nästan   Nää överdriver lite granna bara , Men ska gå på onsdag så kommer det bli bättre ! Imorgon så blir det att åka ner till frissan ska klippa mig vet inte hur men ska ha mycket uppklippt och snelugg tror ja bild kommer väll .. 

Har inte så mycket mer att säga , här får ni några stycken bilder sen idag , pusss.

Dagens , skinn tights , myströja  

Dalia sjunger för oss   srry dalia men fett söt  

Hakim brooor .

Snygga va ?

Jag på boxningen ,


Tillslut söta fatma bubi        

 

Av lisa sandström - 27 november 2011 21:48

Är tvungen att lägga upp den här söta bilden , sen blir det sova för mig !

Kraam 

   

Av lisa sandström - 27 november 2011 21:38

Tjuu ,

Förlåt att jag inte har bloggat men har bytt rum med nikki och grejat sen hr jag vart ute med mamma i en timma så har inte hunnit alls  . Har tagit lite bilder med min nya mobil den är jätte bra men vill fortfarnde ha en iphone4 , samsung galaxy II min kompis ska få den är avis  

Men här får ni lite bilder , Några är på nyttiga saker man kan äta ifall man är hungrig och vill bli smal eller var nyttig haha .

Erkän fint det blev? Blev grymt nöjd !!

Nyttig drik sak , jag suger påa tt ta kort med mobilen ..

Typ som en kaka men as nyttigt !

MysarN .         

tj

Av lisa sandström - 27 november 2011 14:32

Jag är med i veckans blogg hos www.pinkcurly.blogg.se :)

Av lisa sandström - 27 november 2011 13:22

Juuuuste!Glad 1 advent !!!

Av lisa sandström - 27 november 2011 11:57

Godmorgon alla underbara :)Ligger i sängen under mitt varma täcke oxh bloggar från min nya mobil :)))Älskar verkligen min nya mobil grymt bra ,det är en samsung galaxy mini love it.Vet inte vad jag ska göra idag ska plugga lite och chilla :)Nu ska jag sova igen ! Tack accad för mobilen du är bääääääst .

Av lisa sandström - 27 november 2011 03:00

Nu ska jag sova , fik accads gammla mobil nyss ska leka med den , kram  




Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards