lisandstrom

Alla inlägg under januari 2012

(L)

Av lisa sandström - 11 januari 2012 16:13

Hej!Datorn har gått sönder derför lägger ja ej upp bilder :(Har as ont i huvudet så orkar inte blogga hoppade över boxning dag så..Min hund blev påkörd igår men hon dog inte tur! Hon hostar lite derför vill jag hålla koll på henne också . Men bloggar kanske sen puss!

Av lisa sandström - 10 januari 2012 15:29

Hej babes!

Hemma från skolan var as tråkig dag var grymt trött och huvudvärk , ska ner till stan nu hann åka hem imellan så aa. Gjorde videoinlägg i skolan med mina kompisar , men bloggar mer på fiket kram ! 

I love you guys !  

Av lisa sandström - 10 januari 2012 07:46

God morgon !Klockan är kvart i 7 och sitter på bussen som är propp full!Det är det värsta jag vet men fick en sitt plats iaf.Är lite nervös orkar inte skolan men skönt att träffa kompisar :DBloggar mer under dagen ha det bäst puss!

Av lisa sandström - 9 januari 2012 20:58

Nu ska jag sova för det är första skoldagen så ska upp tidigt !

Men vi hörs natti!

 

Av lisa sandström - 9 januari 2012 20:43

 

Kunde inte ta mer lite pinsamt heh!  

Av lisa sandström - 9 januari 2012 20:08



  Jag heter Lisa Joann Sandström    .

 Jag heter Joann för min pappa heter Joakim och mamma Ann Sofie ni fattar nu säkert?


 Jag har bara en syster men jag säger att Emelie är min syster för hennes mamma och min pappa var ihop men dom gjorde slut för inte så länge sen .

  Min mamma och pappa skilldes när jag var 2 år ca 10 år sen  .


  Jag älskar älskar älskar åka utomlands , Afrika var en ett av det bästa jag har vart med om .

  Jag hatar skolan  .

  Hade en blogg innan den hära som heter www.zozxoxo.bloggplatsen.se bilder finns kvar !

 Jag simmade innan boxning i 5 dagar i veckan tävlade ofta simmade även innan skolan.

 Jag vill bli plastik kirrurg eller ambolans körare , intressant va ?  

 Jag läser www.kissies.se , www.vadfanskajagheta.se , www.bezzie.blogg.se , www.nattstad.se/elinfohlin , www.fokis.se , www.emeliimyren.bloggpatsen.se , www.bbaraaya.blogg.se ,  www.emelienathell.blogg.se , www.mynameishere.devote.se 

  Jag har boggat lite mer än ett halvår , länge va ? 

  Jag fyller å den 20 Mars gillar månaden men orkar inte vänta i 20 dar vill typ fylla 3 Mars ! 



Orkar inte mer men det var lite om mig !

Av lisa sandström - 9 januari 2012 19:13

hejhej !

Nu har jag käkat macka ''Fotbollsmacka''  kallar vi det för det är sallad,skinka, osv grymt gott gjorde den själv duktig va ?  Boxningen var jätte roligt och jobbigt började nybörjare vilma var jätte bra träning på onsdag igen längtar ! Sen så gick jag till mammas jobb för sen skule vi gå hem tillsammans men så skjusade mammas kolega ner oss på stan och jag fick en ny jacka det stod på nätet att den kossta 800 kr (på rean) sen så åkte vi ner till stadium och då var det halva priset på rean så den kossta 400 grymt billigt men jätte fin grön love it , kommer bild nu ! 

As snygg !    

Av lisa sandström - 9 januari 2012 14:32

Hallu 

Nu ska jag fixa mig för ska träffa vilma klockan halv 4 utanför sporthallen för vi ska boxas ! Men kan visa vad jag har på mig idag snart .    

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards