lisandstrom

Alla inlägg under januari 2012

Av lisa sandström - 8 januari 2012 13:57

Nu ska Alma och vi åka ner på stan tror jag vi ska hämta ut biljetterna till tintin  

En läsare kommenterade att jag hade vunnit hos http://vadfanskajagheta.se/ för jag skickade den gulligaste kommentaren till henne det var en 'tävling' att vinna en länkning , Är grymt glad   

Fattar inte varför just mig jag har vunnit länkiningar nu på massor bloggar det går jätte bra !

Tack Alexandra love u ! Men nu ska vi kila iväg gör videoblogg sen hemma , pussohej!






 





Om ni går in på http://vadfanskajagheta.se/ och tryck på feeet länk  så kommer ni till min blogg !!         

Av lisa sandström - 8 januari 2012 12:11

HejHej 

Nu har vi käkat frukost det blev äggröra med sirap på så gott och flingor mumsen ! Klockan är redan 12.12 och vi ska snart göra årdning oss vi ska ner på stan hämta ut biljetterna alma ville äta nåtningn kan blogga där ifrån sen . Ska försöka uppdatera när ja kommer hem men skolan börjar på tisdag för oss och mera skolor också men stackars dom andra haha ! Men nu ska ja kolla lite , puss 

Jäkla bra kort jag tog !   

Av lisa sandström - 8 januari 2012 02:11

God Natt Darlings ! 

Klockan är 02.16 nu och vi börjar bli trötta så vi ska ligga och prata en stund nu , Bloggar imorgonbitti så hörs vi sovgott !

 

      



Av lisa sandström - 8 januari 2012 01:15


Jättw nöjd!! , Bjuder på ritande gubben idag också! lalllalalala  ...

Av lisa sandström - 8 januari 2012 00:02

Halluu !

Var bilderna fina ? Jag har fått lite kommentarer att jag säger 'yes och sch typ ' det kommer bara nör jag gör videos en reflex hahah ni får stå ut med mina yes och sch !  Men här får ni sista videoinlägget för ikväll kommer göra ett imorgon innan vi drar till bion , Bloggar snart igen va inte oroliga! 

  

Av lisa sandström - 7 januari 2012 20:58

Nu har vi fotat klart så jäkla bra foton det blev , vill också ha en system kamera!!

Almas öga ! (jag fotade alla bilder på alma då )

Fyfan vad fin 

Så snygg !! / Alma

Det var bilderna  , Bloggar mer sen !                

Av lisa sandström - 7 januari 2012 20:18

Nu ska det fotas!

Alma och jag ska ut och fota med hennes system kamera nu så får se om det blir någon bra !

Bloggar så fort jag kommer in , hörs babes!

Bildrepris!  

Av lisa sandström - 7 januari 2012 20:18

Nu ska det fotas!

Alma och jag ska ut och fota med hennes system kamera nu så får se om det blir någon bra !

Bloggar så fort jag kommer in , hörs babes!

Bildrepris!  

Presentation


♥lisandstrom♥


Fråga mig

54 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Lisa Sandström

lisandstrom

  Just read it 


Ovido - Quiz & Flashcards